Blog

Jak krok po kroku stworzyć podcast
||
Coraz większym uznaniem w świecie e-commerce cieszą się podcasty. Dają firmom nowe i niestandardowe możliwości...
Czytaj dalej
Czym jest feedback i jak go udzielać?
||,
Każdy pracownik jest chodzącą wizytówka firmy. Jeśli chcesz być postrzegany jako profesjonalista, który nie tylko...
Czytaj dalej
12 powodów dlaczego warto zatrudniać freelancerów
||,
Rynek pracy stale ewoluuje. Miliony firm na całym świecie odchodzą od tradycyjnego modelu zatrudnienia i...
Czytaj dalej
Jak zbudować kreatywny zespół?
||
Budowanie zespołu kreatywnych profesjonalistów stanowi poważne wyzwanie dla nowoczesnych firm. Tym bardziej, że wraz z...
Czytaj dalej
Czym jest product marketing?
||
Słysząc po raz pierwszy termin product marketing, możemy pomyśleć, że brzmi on zbytecznie. W końcu...
Czytaj dalej
5 wirtualnych narzędzi do wspierania integracji zespołowej
||
Jakie działania z zakresu integracji zespołowej są aktywne w Twojej firmie? Podkreślamy tu wyraz aktywne,...
Czytaj dalej
Reputacja online – Zadbaj o opinie i wizerunek Twojej firmy w Internecie
||
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie to czasochłonne i często bardzo złożone zajęcie. Musisz liczyć...
Czytaj dalej
10 narzędzi do automatyzacji rekrutacji
||
Oczekujemy, że rekrutacja będzie szybsza, precyzyjniejsza i zakończy się sukcesem w postaci zatrudnienia idealnego pracownika....
Czytaj dalej
Płaca brutto, a netto – umowa o pracę, umowy cywilnoprawne i B2B
||
To, ile zarobimy będzie zależało od tego na jaką umowę się zdecydujemy. Jeśli przykładowo otrzymamy...
Czytaj dalej
Jak zrobić świetne wrażenie w nowej pracy?
||
Początki bywają stresujące. Nowa praca to oczywiście nowe wyzwania i szansa na rozwój kariery, ale...
Czytaj dalej