Blog

Zasady skutecznego zarządzania potencjałem pracowników
||
Stale pojawiające się zmiany w biznesie i niepewność są jednymi z głównych czynników cechujących współczesny...
Czytaj dalej
Junior E-commerce Specialist
Jak znaleźć pracownika na stanowisko Junior E-commerce Specialist?
||
Zastanawiasz się, czym konkretnie zajmuje się Junior e-commerce specialist? To on współuczestniczy w opracowaniu i...
Czytaj dalej
Za co odpowiada Project Manager
Project Manager – co należy do jego obowiązków?
||
W świecie marketingu często istnieją produkty wymagające promocji lub kampanii marketingowych, których głównym zadaniem jest...
Czytaj dalej
Czym zajmuje się Head of Digital?
Head of Digital – obowiązki pracownika
||
Head of Digital planuje, opracowuje, wdraża i zarządza ogólną strategią marketingu cyfrowego. Ponadto przygotowuje i...
Czytaj dalej
Czym się zajmuje Sales Executive?
||
Sales Executive pomaga w rozwoju firmy, identyfikując nowe perspektywy biznesowe i przygotowując strategie sprzedaży. Nawiązuje...
Czytaj dalej
Brand Manager – czym się zajmuje?
||
Brand Manager wykorzystuje badania klientów i trendów do tworzenia strategii, które zmienią postrzeganie marki przez...
Czytaj dalej
Performance Marketing Specialist – za co odpowiada osoba na tym stanowisku pracy?
||
Performance Marketing Specialist pomaga przy tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych kampanii i strategii płatnej reklamy, by...
Czytaj dalej
Social Media Specialyst – czym się zajmuje osoba na tym stanowisku pracy?
||
Social Media Specialyst planuje, wdraża i monitoruje strategię firmy w zakresie mediów społecznościowych, by zwiększyć...
Czytaj dalej
Web Analyst – kim jest i co należy do obowiązków tego pracownika?
||
Web Analyst jest odpowiedzialny za analizę, utrzymanie i koszty związane z tworzeniem i utrzymaniem stron...
Czytaj dalej
UX Researcher kto to
UX Researcher – na czym polega to stanowisko pracy?
||
UX Researcher analizuje rzeczywiste zachowania klientów i formułuje wnioski oparte na danych. Nie zgaduje, jak...
Czytaj dalej