Blog

Jak segmentacja klientów wpływa na ich satysfakcję?
||
Segmentacja klientów jest fundamentem wszystkich działań marketingowych. To za jej sprawą jesteś w stanie tworzyć...
Czytaj dalej
Handel transgraniczny w sektorze B2B
||
Naturalnym punktem w rozwoju każdej firmy jest moment kiedy to rozważa się wejście na rynek...
Czytaj dalej
Jak można wykorzystać zniżki cen w e-commerce?
||
Zniżki to atrakcyjny mechanizm na przyciągnięcie uwagi klienta i zwiększenie dynamiki sprzedaży. To również działanie...
Czytaj dalej
SEO vs SEM, czyli największe różnice w 2021 roku
||
Wiemy już, że im wyżej uplasujemy nasze treści i im większą widoczność uzyskamy w kluczowych...
Czytaj dalej
8 wyzwań we współczesnym e-commerce
||
Wraz z dynamicznym rozwojem branży e-commerce równolegle do szans na rozwój pojawiają się wyzwania, którym...
Czytaj dalej
Wdrażanie kadry kierowniczej
||
Onboarding pracowników na stanowiskach managerskich i kierowniczych jest skomplikowany z powodu złożoności procesu i sylwetki...
Czytaj dalej
Cross-selling czy up selling? Który model sprzedaży jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
||
Zanim przejdziemy do zastanowienia się nad tym, który z tych mechanizmów sprzedaży ma szansę sprawdzić...
Czytaj dalej
Jak wykorzystywać dane do poprawy rekrutacji online?
||
Wraz z rozwojem Twojego biznesu umacnia się też pozycja Twoich największych konkurentów. To powoduje, że...
Czytaj dalej
Najlepsze oprogramowanie wspierające rekrutację
||
Na potrzeby sprawniejszej i szybszej rekrutacji powstaje oprogramowanie mające ułatwić to zadanie zespołom HR. Dzięki...
Czytaj dalej
20+ pytań rekrutacyjnych na stanowisko – DATA SCIENTIST
||
Rozmowa kwalifikacyjna to kluczowy moment w procesie poszukiwania pracy. Choć tak rozpowszechniona, wzbudza jednak wiele...
Czytaj dalej