Blog

Specjalista ds. BHP – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Specjalisty BHP
||
Bezpieczeństwo miejsca pracy jest oczkiem w głowie Specjalisty ds. BHP. To on określa zasady stojące...
Czytaj dalej
Kadrowa – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. kadrowych
||
Kadrowa to osoba w dziale personalnym, która zajmuje się prowadzeniem dokumentacji pracowniczej. Jej zadaniem jest...
Czytaj dalej
HR Manager – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku HR Managera
||
Human Resources Manager (HR Manager) to wysoko postawiona osoba w organizacji kierująca działem HR, odpowiedzialnym...
Czytaj dalej
Doradca personalny – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Doradcy ds. personalnych
||
Doradztwo personalne to pewnego rodzaju współpraca biznesowa łącząca Doradcę personalnego z klientem – pracodawcą, i...
Czytaj dalej
Administrator HR – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Administratora HR
||
Przed Administratorem HR nie lada wyzwanie. Wraz z innymi osobami decyzyjnymi kształtuje politykę zatrudnienia w...
Czytaj dalej
Specjalista ds. Kadr i płac – kto to? Zakres obowiązków
||
Specjalista ds. kadr i płac to osoba z działu personalnego, która tworzy dokumentację pracowniczą, dba...
Czytaj dalej
Istnieje aż 9 rodzajów inteligencji. Jaką rozpoznajesz u siebie?
||
Przez dziesiątki lat ludzką inteligencję postrzegano przez pryzmat zdolności do logicznego i matematycznego myślenia, które...
Czytaj dalej
Skrót CEO, CIO, CTO, CMO, COO, CFO… co to właściwie znaczy?
||
Coraz częściej można spotkać się w firmach z nazywaniem poszczególnych stanowisk skrótami. Niejednokrotnie może zdarzyć...
Czytaj dalej
Zdalny onboarding, czyli jak skutecznie wdrażać pracowników zdalnych
||
W obecnej rzeczywistości działy HR muszą wykazać się dużą zarówno zwinnością i kreatywnością w swoim...
Czytaj dalej
Zatrudnienie w formie B2B
||
Współpracę pomiędzy firmami, na podstawie której wymieniają się one usługami, określa się mianem B2B (Business...
Czytaj dalej