Digital Marketing

User Generated Content – skuteczna metoda pozyskiwania treści dla marki
||
Czym jest user generated content? User Generated Content (UGC) to treści tworzone przez użytkowników, a...
continue reading
Personal brand, czyli marka osobista
||,
Marka osobista to sposób, w jaki dana osoba jest postrzegana przez innych na rynku. Jest...
continue reading
Co powinien zawierać brief marketingowy?
||
Brief marketingowy to dokument, który przedstawia kluczowe elementy kampanii marketingowej, w tym grupę docelową, główne...
continue reading
W jaki sposób dokształcają się Digital Specjalistki/Ekspertki? Poznaj ich ulubione książki, podcasty oraz inne źródła wiedzy.
||
Dostęp do różnorodnych treści w dzisiejszych czasach jest bardzo duży, m.in. za pomocą ogólnodostępnej sieci,...
continue reading
Shoper vs PrestaShop
||
Shoper Jest to gotowe oprogramowanie dla sklepów internetowych, udostępnione w modelu SaaS, czyli Software as...
continue reading
Reklama na YouTube
||
YouTube jest na drugim miejscu co do wielkości wyszukiwarką po Google, a to oznacza, że...
continue reading
Meta Description – co to jest?
||
Meta description to krótki opis mówiący o zawartości strony. Jest wyświetlany w organicznych wynikach wyszukiwania....
continue reading
Jak wynagradzać freelancerów?
||,
Korzystanie z usług freelancerów to dobry i niedrogi pomysł na wykorzystanie zewnętrznych talentów do odniesienia...
continue reading
Evergreen content – czym jest?
||
Evergreen content to pojęcie, które odnosi się do treści, która jest „wiecznie zielona” albo „wiecznie...
continue reading
Co to jest Customer Experience?
||
Customer Experience, znane też jako CX,  to ogólne postrzeganie doświadczenia związanego z daną firmą. Jest...
continue reading