Blog

Jak zarządzać zespołem pracującym zdalnie
Jak zarządzać zespołem pracującym zdalnie?
||
Wydarzenia ostatnich miesięcy na wielu pracodawcach wymusiły opracowanie nowego systemu pracy dla swoich pracowników. Pandemia...
Czytaj dalej
jak przenieść firmę do internetu
Jak przenieść firmę do Internetu? Od czego zacząć?
||
Trwająca od kilku miesięcy izolacja społeczna wywołana przez COVID-19 napędza e-biznes. W porównaniu do 2019...
Czytaj dalej
Jak zbudować wizerunek marki w Internecie?
||
Rozpoznawalność marki jest czymś o co każda firma powinna walczyć. Popularność danej marki i jej...
Czytaj dalej
Jakie obowiązki ma Head Of E-Commerce?
Head of E-Commerce – czym się zajmuje?
||
Head of E-Commerce opracowuje i realizuje strategiczne plany marketingowe online dla firm i organizacji prowadzących...
Czytaj dalej
Jakie obowiązki ma Media Planner
Media Planner – kto to?
||
Media Planner (Real Time Bidding) korzysta z RTB (licytacji w czasie rzeczywistym) do kupowania powierzchni...
Czytaj dalej
Czym zajmuje się Influencer Marketing Specialist?
Influencer Marketing Specialist – zadania i obowiązki pracownika
||
Influencer Marketing Specialist to specjalista ds. marketingu, który koncentruje się na influencerach, który mogą wpływać...
Czytaj dalej
Jakie obowiązki ma specjalista ds. marketing automation?
Jak znaleźć dobrego specjalistę ds. Marketing Automation?
||
Coraz więcej firm B2B i B2C stosuje oprogramowanie do automatyzacji marketingu. W związku z tym...
Czytaj dalej
Czym zajmuje się Web Marketing Manager?
Web Marketing Manager – jak znaleźć dobrego pracownika?
||
Zacznijmy od tego czym się zajmuje Web Marketing Manager, otóż opracowuje i wdraża strategię marketingową,...
Czytaj dalej
Employer branding
Employer branding – co to jest?
||
Employer branding są szeroko pojętymi działaniami firmy, przez które jest kreowany pożądany wizerunek pracodawcy (EB, z ang. budowanie...
Czytaj dalej
Key Account Manager - kto to jest?
Key Account Manager – kim jest i co należy do jego obowiązków w firmie?
||
Key Account Manager nadzoruje relacje firmy z jej najważniejszymi klientami. Rozpoznaje ich potrzeby i wymagania,...
Czytaj dalej