Blog

Q-commerce – co to jest i dlaczego zyskuje na popularności?
||
Szybka i bezpłatna dostawa są tym, na czym szczególnie zależy kupującym online. Z tego względu...
Czytaj dalej
Czym jest Programmatic Advertising?
||
Firmy wybierają różne sposoby na marketing w sieci i z roku na rok wydają na...
Czytaj dalej
Jak mierzyć znajomość marki?
||
Zaletą korzystania z działań marketingowych online jest możliwość łatwego weryfikowania rezultatów, jakie one przynoszą. Jesteśmy...
Czytaj dalej
Czym jest Core Web Vitals i na co wpływa?
||
Core Web Vitals to metryki uznawane przez algorytmy Google za kluczowe, jeżeli chodzi o doświadczenia...
Czytaj dalej
Czym jest brand awareness
||
Brand awareness (w tłumaczeniu na język polski „świadomość marki) jest techniką marketingową, które polega na...
Czytaj dalej
5 najważniejszych powodów, dla których Twoja firma potrzebuje aplikacji mobilnej
||
Z roku na rok rośnie liczba posiadaczy smartfonów. Jak pokazują statystyki, ponad 90% internautów korzysta...
Czytaj dalej
USP produktu, czyli co wyróżnia ofertę
||
USP (Unique Selling Proposition) to cecha wyróżniająca konkretny produkt na tle konkurencji. Jak wybrać odpowiednią...
Czytaj dalej
Pozycjonowanie aplikacji mobilnej — ASO
||
Z roku na rok rośnie liczba aplikacji mobilnych. Mogą one służyć do różnych celów —...
Czytaj dalej
Omnichannel vs multichannel
||
Omnichannel oraz multichannel to strategie marketingowe, które skupiają się na wykorzystywaniu różnych kanałów w celu...
Czytaj dalej
System ATS — czym jest i jak działa?
||
System ATS (Applicant Tracking System) jest programem usprawniającym pracę specjalistów do spraw rekrutacji, pozwalając na...
Czytaj dalej
Call Now Button