Blog

Zaangażowanie w pracy – czyli jak skutecznie motywować swoich pracowników?
||
Motywacja pracowników jest kluczem do sukcesu organizacji. Jest to poziom zaangażowania, napędu i energii, które...
Czytaj dalej
Ślepota banerowa
||,
Popularnym sposobem reklamy w Internecie są banery, ponieważ pozwalają Ci dotrzeć ze swoją ofertą do...
Czytaj dalej
Mini poradnik: Jak zostać specjalistą SEO?
||
Marketing internetowy to dziedzina, która już od kilkunastu lat prężnie się rozwija. Sprzyja temu powstawanie...
Czytaj dalej
Buyer persona w e-commerce
||
Zanim zaczniesz tworzyć ofertę, szukać hurtowni, dostawców oraz tworzyć strategię marketingową, zawsze kluczowe jest poznanie...
Czytaj dalej
Omnichannel – strategia marketingowa, dzięki której osiągniesz sukces w sprzedaży
||,
Planujesz otworzyć sklep internetowy? Dobry produkt i zbudowanie nawet najładniejszej witryny to za mało. Ciągle...
Czytaj dalej
E-mail marketing – czym jest i jak robić go dobrze?
||
E — mail marketing to jedna z form marketingu bezpośredniego, która do komunikacji wykorzystuje pocztę...
Czytaj dalej
Customer Experience
||,
Customer Experience (inaczej CX lub doświadczenie klienta) to określenie odnoszące się do całościowego postrzegania przez...
Czytaj dalej
Darmowe banki zdjęć
||
Trudno wyobrazić sobie marketing internetowy bez wysokiej jakości zdjęć. Wykorzystywane są one podczas przygotowywania prezentacji,...
Czytaj dalej
Analityka w e-commerce
||,
Analityka e — commerce jest procesem obejmującym gromadzenie i analizę danych, wystawianie rekomendacji oraz podejmowanie...
Czytaj dalej
ROI a ROAS
||
ROI i ROAS to wskaźniki, przy pomocy których mierzy się skuteczność działań marketingowych. Czym się...
Czytaj dalej
Call Now Button