Stanowiska e-commerce

Performance Marketing Specialist – Kto to. Zakres obowiązków
||
Performance Marketing Specialist pomaga przy tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych kampanii i strategii płatnej reklamy, by...
continue reading
Social Media Specialist – Kto to. Zakres obowiązków dla Social Media Managera
||
Social media - nazywane co raz częściej w skrócie - SoMe – to pojęcie odnoszące...
continue reading
Web Analyst – Kto to. Zakres obowiązków
||
  Web Analyst jest odpowiedzialny za analizę, utrzymanie i koszty związane z tworzeniem i utrzymaniem...
continue reading
UX Researcher kto to
UX Researcher – Kto to. Zakres obowiązków
||
UX Researcher analizuje rzeczywiste zachowania klientów i na tej podstawie formułuje wnioski oparte na danych,...
continue reading
SEM Specialist – Kto to. Zakres obowiązków Specjalisty SEM
||
Bardzo dobrze poprowadzona kampania płatnej reklamy w wyszukiwarkach szybko przyniesie firmie zyski. jednak, aby było...
continue reading
UX Specialist – Kto to. Zakres obowiązków
||
Dobry projektant UX to połowa sukcesu każdej firmy działającej w Internecie.  Osoba ta udoskonali użyteczność...
continue reading
Digital Sales Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Digital Sales Manager to osoba odpowiedzialna za cyfrowe zarządzanie sprzedażą. Obecnie jest to kluczowy element...
continue reading
Web Traffic Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Traffic internetowy dostarczany jest zazwyczaj za pomocą odpowiednio przygotowanych kampanii promocyjnych, a traffic manager odpowiada...
continue reading
Afiliate Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Zastanawiasz się, czym powinien zajmować się  menadżer ds. Afiliacji? Z pewnością znasz już ten termin,...
continue reading
Digital Marketing Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Sprawdź, czym zajmuje się Digital Marketing Manager. Tutaj przedstawiamy, jaką wiedzę i umiejętności powinna posiadać...
continue reading