Stanowiska e-commerce

Art Director – kto to? Zakres obowiązków
||
Art Director to osoba zarządzająca zespołem kreatywnym w agencjach reklamowych, czy studiach produkcji filmowej i...
continue reading
Copywriter – kto to? Zakres obowiązków
||
Copywriter to mistrz słowa. Osoba odpowiedzialna za jasny, czytelny i atrakcyjny przekaz reklamowy. Copywriter pracuje...
continue reading
Graphic Designer – kto to? Zakres obowiązków
||
Graphic Designer to osoba, która odpowiada za wizualną stronę komunikacji marki. Dba o atrakcyjne opakowanie...
continue reading
content marketing manager
Content Marketing Manager (Specialist) – Kto to. Zakres obowiązków
||
Content Marketing Content marketing w języku polskim określany jest jako marketing treści i jest to...
continue reading
performance marketing
Performance Marketing Manager (Specialist) – Kto to. Zakres obowiązków
||
Performance Marketing Performance Marketing stał się nowym standardem aktywności biznesowej w internecie. Performance Marketing, zwany...
continue reading
CRM
CRM Manager (Specialist) – Kto to. Zakres obowiązków
||
CRM (skrót od ang. customer relationship management) – dosłownie oznacza „zarządzanie relacjami z klientami”. CRM...
continue reading
digital specialist
Digital Specialist – Kto to. Zakres obowiązków
||
Digital marketing, czyli marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe, które wykorzystują urządzenia elektroniczne lub Internet....
continue reading
e-commerce manager
E-commerce Manager (Specialist) – Kto to. Zakres obowiązków
||
E-Commerce to pojęcie pochodzące z języka angielskiego, które oznacza e-handel, czyli handel elektroniczny. Polega na...
continue reading
seo
SEO Specialist – Kto to. Zakres obowiązków Specjalisty SEO
||
Jeśli uważasz, że Twoja strona internetowa ma potencjał, powinna być popularna, ale ze statystyk wynika,...
continue reading
Przegląd stanowisk pracy w branży E-commerce (cz.1)
||
Z racji tego, że konsumenci robienie zakupów przenoszą do Internetu, jest to najlepszy czas, aby...
continue reading