Umów się na rozmowę w sprawie wdrożenia automatyzacji
Masz dość powtarzalnych zadań w pracy? Wdrażamy nowoczesne rozwiązania no-code i low-code, które pozwolą Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przyspiesz rozwój swojej firmy!
Skontaktuj się z namiWeb Analyst jest odpowiedzialny za analizę, utrzymanie i koszty związane z tworzeniem i utrzymaniem stron internetowych. Tworzy procedury zarządzania danymi, które obejmują analizę danych, projekty internetowe, integralność danych oraz bezpieczeństwo serwera WWW.
Czym się zajmuje Web Analyst?
Planuje, optymalizuje i zarządza kampaniami w kanałach marketingu internetowego (PPC, wyszukiwarka, media społecznościowe, urządzenia mobilne). Ponadto analizuje kluczowe wskaźniki wydajności witryny i najnowsze trendy w branży. Monitoruje również dane z wielu kanałów i wyciąga z nich wnioski biznesowe. Przygotowuje prognozy na temat szans, niebezpieczeństw i zagrożeń dla firmy, wykorzystując narzędzia i modele operacyjne oraz statystyczne. Tworzy też dzienne i tygodniowe raporty skuteczności kampanii w czasie rzeczywistym.
Zobacz także: 20+ pytań rekrutacyjnych na stanowisko Analityk Web
Jakie umiejętności powinien mieć kandydat na to stanowisko?
Kandydatowi na stanowisko Web Analyst stawia się następujące wymagania:
- znajomość narzędzi Business Intelligence
- umiejętność pracy w zespole
- dogłębna znajomość analityki internetowej
- krytyczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i zarządzania czasem
- świetne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- znajomość tworzenia stron internetowych i/lub zarządzania relacyjnymi bazami danych
- dbałość o szczegóły i dokładność
Jaką rolę w firmie pełni Web Analyst?
Współpracuje nie tylko z zespołem marketingu i sprzedaży, ale również z działem technicznym, by ustalić najlepsze sposoby testowania programowania. Zastanawia się, jak zoptymalizować strony internetowe i narzędzia programowe. Web Analyst jest również odpowiedzialny za statystyki i zbieranie danych dla witryny internetowej, od wizyt użytkowników po wydajność serwera. Przegląda także raporty systemowe generowane przez oprogramowanie oraz sprawdza i analizuje gęstość słów linkowych, zarządzanie linkami i wyniki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO).
Na tej podstawie przygotowuje raporty, które ułatwiają podjęcie strategicznych decyzji dotyczących technologii internetowych. Dodatkowo wskazuje, w jaki sposób można usprawnić poszczególne procesy. W ten sposób może pomóc w rozwoju firmy.
Zautomatyzuj powtarzalne czynności w swojej firmie!
Ogranicz rutynowe zadania i zyskaj czas na rozwój strategicznych działań. Nasze innowacyjne rozwiązania no-code i low-code pomogą Ci zwiększyć efektywność operacyjną.
Skontaktuj się z nami