Stanowiska e-commerce

Trade Marketing Manager – kto to? Zakres obowiązków
||
Trade Marketing Manager odpowiada w firmie za szerokie działania z zakresu marketingu handlowego, mające na...
continue reading
HR Business Partner – zakres obowiązków, czyli za co odpowiada HRBP
||
HR Business Partner nie jest typowym specjalistą ds. HR. Jego rola jest dużo bardziej rozbudowana,...
continue reading
public relations
Kim jest Public Relations Manager? Poznaj zakres obowiązków
||
Public Relations Manager (PR Manager) to specjalista odpowiadający za wizerunek Twojej firmy na zewnątrz, dbający...
continue reading
Kim jest Head of Commercial Pricing? Poznaj zakres obowiązków
||
Head of Commercial Pricing stoi na czele zespołu, który odpowiada za strategię cenową produktów i...
continue reading
Kim jest Product Manager? Poznaj zakres obowiązków
||
Product Manager jest odpowiedzialny za rozwój katalogu ofertowego. To on odpowiada za produkt od planowania,...
continue reading
Kim jest Conversion Rate Optimizer? Poznaj zakres obowiązków
||
Wraz z rozwojem branży e-commerce pojawia się zapotrzebowanie na specjalistów nowych dziedzin. Konwersja sprzedażowa jest...
continue reading
Kim jest Programmatic Specialist? Poznaj zakres obowiązków
||
Aby odpowiedzieć sobie na pytanie kim jest Programmatic Specialist, zdefiniujmy najpierw dziedzinę jaka kryje się...
continue reading
strategy manager
Kim jest Strategy Manager? Poznaj zakres obowiązków
||
Strategy Manager wyznacza kierunek rozwoju firmy określając jej cele długoterminowe. Przed wytyczeniem konkretnej ścieżki i...
continue reading
Kim jest Paid Social Specialist? Poznaj zakres obowiązków
||
Paid Social Specialist (po polsku Specjalista ds. kampanii płatnych) jest członkiem zespołu marketingu lub działu...
continue reading
Marketing Automation Specialist – kto to? Zakres obowiązków
||
Zanim przejdziemy do opisu samego stanowiska, zastanówmy co kryje się pod pojęciem marketing automation. Automatyzacja...
continue reading