Blog

Key Account Manager - kto to jest?
Key Account Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Key Account Manager nadzoruje relacje firmy z jej najważniejszymi klientami. Rozpoznaje ich potrzeby i wymagania,...
Czytaj dalej
Zasady skutecznego zarządzania potencjałem pracowników
||
Stale pojawiające się zmiany w biznesie i niepewność są jednymi z głównych czynników cechujących współczesny...
Czytaj dalej
Junior E-commerce Specialist
Jak znaleźć pracownika na stanowisko Junior E-commerce Specialist?
||
Zastanawiasz się, czym konkretnie zajmuje się Junior e-commerce specialist? To on współuczestniczy w opracowaniu i...
Czytaj dalej
Za co odpowiada Project Manager
Project Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
W świecie marketingu często istnieją produkty wymagające promocji lub kampanii marketingowych, których głównym zadaniem jest...
Czytaj dalej
Czym zajmuje się Head of Digital?
Head of Digital – Kto to. Zakres obowiązków
||
Head of Digital planuje, opracowuje, wdraża i zarządza ogólną strategią marketingu cyfrowego. Ponadto przygotowuje i...
Czytaj dalej
Sales Executive – Kto to. Zakres obowiązków
||
Sales Executive pomaga w rozwoju firmy, identyfikując nowe perspektywy biznesowe i przygotowując strategie sprzedaży. Nawiązuje...
Czytaj dalej
Brand Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Brand Manager wykorzystuje badania klientów i trendów do tworzenia strategii, które zmienią postrzeganie marki przez...
Czytaj dalej
Performance Marketing Specialist – Kto to. Zakres obowiązków
||
Performance Marketing Specialist pomaga przy tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych kampanii i strategii płatnej reklamy, by...
Czytaj dalej
Social Media Specialist – Kto to. Zakres obowiązków dla Social Media Managera
||
Social media - nazywane co raz częściej w skrócie - SoMe – to pojęcie odnoszące...
Czytaj dalej
Web Analyst – Kto to. Zakres obowiązków
||
  Web Analyst jest odpowiedzialny za analizę, utrzymanie i koszty związane z tworzeniem i utrzymaniem...
Czytaj dalej