Blog

Przyczyny odrzucenia pracy z perspektywy kandydata i pracodawcy
||
Przyczyny odrzucenia ofert pracy są silnie skorelowane z zastaną sytuacją osobistą, ekonomiczną, polityczną i społeczną...
Czytaj dalej
Chief Digital Officer
Chief Digital Officer – Kim jest CDO i gdzie jest jego miejsce w strukturze organizacyjnej?
||
Chief Digital Officer (CDO) – czy po polsku – Dyrektor ds. cyfrowych - coraz częściej...
Czytaj dalej
Wpływ person na efektywność content marketingu
||
Marketing treści to jeden z fundamentów nowoczesnego marketingu. Odpowiedzialny jest za szereg zależności od zainteresowania...
Czytaj dalej
Jak pozyskiwać klientów przy wykorzystaniu cold emails?
||
W każdej relacji B2B najtrudniejszy jest ten pierwszy krok czyli uzyskanie zainteresowania, które otwiera kolejne...
Czytaj dalej
Cross border e-commerce, czyli jak sprzedawać za granicą?
||
Rok 2020 był przełomowy dla światowej branży e-commerce, bo mimo trudności wynikającej z globalnego kryzysu...
Czytaj dalej
Jak oceniać wydajność i zachęcać do lepszej pracy?
||,
Nastawienie Twoich pracowników do pracy i wykonywanych obowiązków widać w kondycji Twojej firmy. Ci sami...
Czytaj dalej
8 sposobów na wykorzystanie Intagram stories w Twoim biznesie
||,
Popularne serwisy społecznościowe często dostarczają ciekawych rozwiązań, które można z sukcesem wykorzystać na rzecz Twojej...
Czytaj dalej
5 kroków do stworzenia skutecznego planu rozwoju pracowników
||,
Utrzymanie najlepszych pracowników w strukturach firmy to być może jedno z Twoich kluczowych założeń. Czy...
Czytaj dalej
Głupie pytania rekrutacyjne?
||
Drogi kandydacie! Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek usłyszeć pytanie rekrutacyjne, które wbiło Cię w fotel,...
Czytaj dalej
Założenia Netflix Culture Deck
||
Obecnie mocniej niż kiedykolwiek wcześniej marki szeroko komunikują swoją kulturę pracy i wartości jakimi kierują...
Czytaj dalej