Blog

Analiza konkurencji na Facebook’u
||
Dlaczego analiza konkurencji na Facebook’u ma znaczenie? Analiza konkurencji powinna stanowić jedną z najważniejszych części...
Czytaj dalej
9 zalet cyfrowego PR w porównaniu z tradycyjnym PR
||
Kilkanaście lat temu wzmocnienie wizerunku marki wymagało dużych nakładów finansowych. Gazeta, telewizja, billboardy czy radio...
Czytaj dalej
5 sposobów na stworzenie przyjaznego miejsca pracy
||
Pozytywne środowisko pracy ma niewyobrażalnie duży wpływ na stosunek pracowników do wykonywanej pracy i współpracowników,...
Czytaj dalej
Home office – wady i zalety
||
Z każdym dniem popularność pracy zdalnej wzrasta. Coraz częściej słyszymy "Pracuję zdalnie!" lub "Byłem w...
Czytaj dalej
Heat mapa – do czego służy w analityce internetowej?
||
Podczas tworzenia bądź optymalizacji strony internetowej kluczowe znaczenie ma nie tylko dopasowanie do potrzeb wyszukiwarki...
Czytaj dalej
Kryptoreklama – czym jest i dlaczego trzeba jej unikać?
||
Kryptoreklama, czyli nieetyczne lokowanie produktu w ostatnich czasach jeszcze bardziej przybrało na sile. Wszystko za...
Czytaj dalej
Profil linków — co to jest?
||
Planujesz zlecić agencji SEO pozycjonowanie swojej strony? A może wolisz zająć się osobiście walką o...
Czytaj dalej
Landing page – co to jest i jak go stworzyć?
||
Landing page jest wykorzystywany do pozyskiwania klientów i zwiększania konwersji. Zapewnia wiele korzyści podczas budowania...
Czytaj dalej
Co to jest growth hacking?
||
Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google? Jednym z najskuteczniejszych sposobów na to jest...
Czytaj dalej
Real Time Marketing – co to jest i na czym polega?
||
Wyróżnienie się na tle konkurencji jest jeszcze trudniejsze w e-commerce, ponieważ każdego dnia powstają kolejne...
Czytaj dalej