Human Resources

Kadrowa – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. kadrowych
||
Kadrowa to osoba w dziale personalnym, która zajmuje się prowadzeniem dokumentacji pracowniczej. Jej zadaniem jest...
continue reading
HR Manager – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku HR Managera
||
Human Resources Manager (HR Manager) to wysoko postawiona osoba w organizacji kierująca działem HR, odpowiedzialnym...
continue reading
Doradca personalny – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Doradcy ds. personalnych
||
Doradztwo personalne to pewnego rodzaju współpraca biznesowa łącząca Doradcę personalnego z klientem – pracodawcą, i...
continue reading
Administrator HR – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Administratora HR
||
Przed Administratorem HR nie lada wyzwanie. Wraz z innymi osobami decyzyjnymi kształtuje politykę zatrudnienia w...
continue reading
Specjalista ds. Kadr i płac – kto to? Zakres obowiązków
||
Specjalista ds. kadr i płac to osoba z działu personalnego, która tworzy dokumentację pracowniczą, dba...
continue reading
Skrót CEO, CIO, CTO, CMO, COO, CFO… co to właściwie znaczy?
||
Coraz częściej można spotkać się w firmach z nazywaniem poszczególnych stanowisk skrótami. Niejednokrotnie może zdarzyć...
continue reading
Zdalny onboarding, czyli jak skutecznie wdrażać pracowników zdalnych
||
W obecnej rzeczywistości działy HR muszą wykazać się dużą zarówno zwinnością i kreatywnością w swoim...
continue reading
Jak talenty mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy?
||
Za sukcesem Twojego biznesu stoją ludzie. Możesz być wyposażony w nowoczesne rozwiązania rynkowe i technologiczne,...
continue reading
Nowoczesne i elastyczne środowisko pracy
||
Zmiany przyszły szybciej niż wszyscy tego oczekiwaliśmy redefiniując formę i miejsce wykonywania służbowych obowiązków. Ta...
continue reading
Jak zachować harmonię pomiędzy pracą, a życiem prywatnym?
||
Liczne badania z branży HR obnażają pewien niezdrowy trend, który nasila obecna sytuacja izolacji wywołana...
continue reading