Human Resources

Jak utrzymać pracowników na dłużej i zmniejszyć rotację?
||
Obecnie rynek pracy w większości wypełniają przedstawiciele pokolenia Y, tzw. milenialsi, urodzeni w latach 1981-1995,...
continue reading
Badanie efektywności pracowników
||
Badanie efektywności pracy wśród pracowników jest dobrym narzędziem mierzącym wyniki ich pracy oraz sprawdzającym ogólną...
continue reading
Trener w HR – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Coacha
||
Trener inaczej Coach w ostatnim czasie stał się zawodem bardzo popularnym i skupił wokół siebie...
continue reading
Specjalista ds. wynagrodzeń – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. płac
||
Pilnowanie poprawności wyliczeń wynagrodzeń pracowników w oparciu o zmienne takie jak m.in. zwolnienia lekarskie czy...
continue reading
Specjalista ds. BHP – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Specjalisty BHP
||
Bezpieczeństwo miejsca pracy jest oczkiem w głowie Specjalisty ds. BHP. To on określa zasady stojące...
continue reading
Kadrowa – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. kadrowych
||
Kadrowa to osoba w dziale personalnym, która zajmuje się prowadzeniem dokumentacji pracowniczej. Jej zadaniem jest...
continue reading
HR Manager – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku HR Managera
||
Human Resources Manager (HR Manager) to wysoko postawiona osoba w organizacji kierująca działem HR, odpowiedzialnym...
continue reading
Doradca personalny – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Doradcy ds. personalnych
||
Doradztwo personalne to pewnego rodzaju współpraca biznesowa łącząca Doradcę personalnego z klientem – pracodawcą, i...
continue reading
Administrator HR – kto to? Zakres obowiązków na stanowisku Administratora HR
||
Przed Administratorem HR nie lada wyzwanie. Wraz z innymi osobami decyzyjnymi kształtuje politykę zatrudnienia w...
continue reading
Specjalista ds. Kadr i płac – kto to? Zakres obowiązków
||
Specjalista ds. kadr i płac to osoba z działu personalnego, która tworzy dokumentację pracowniczą, dba...
continue reading