Blog

Model AIDA w copywritingu
||
AIDA to termin z zakresu marketingu, który odnosi się do procesu sprzedażowego, a konkretnie —...
Czytaj dalej
ROPO, czyli…?
||
Powszechna dostępność Internetu zrewolucjonizowała sposób robienia zakupów — zarówno tych stacjonarnych, jak i w sieci....
Czytaj dalej
semKRK#19 BIG
||
Czym jest semKRK? semKRK to Krakowski wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce dotyczącej marketingu w wyszukiwarkach...
Czytaj dalej
15 kluczowych SEO tipów dla małego biznesu
||
Odwiedziny z organicznych wyników wyszukiwania Google są dla wielu firm kluczowym źródłem ruchu na stronie...
Czytaj dalej
Aplikacje do walki z wypaleniem zawodowym i stresem związanym z pracą
||
Praca bywa dla wielu osób źródłem ogromnego stresu. Wywoływać może go zarówno zajmowanie odpowiedzialnego stanowiska,...
Czytaj dalej
Co to jest marketing wielokanałowy?
||
Multichannel to działania biznesowe, które mają na celu sprzedaż towarów i usług wykorzystując przy tym...
Czytaj dalej
5 sposobów, jak menedżerowie mogą zapobiegać wypaleniu zawodowemu pracowników
||
W dobie nieustannego podnoszenia efektywności pracy, coraz powszechniejsze staje się wypalenie zawodowe. Problem ten dotyczy...
Czytaj dalej
Jak zaprojektować użyteczną stronę 404: 5 przykładów dobrze zrobionych stron
||
Błąd 404 (page not found - strona nie została znaleziona) - taki komunikat może skutecznie...
Czytaj dalej
Twój Product Owner to nie Twój Product Manager
||
Kluczem do skutecznej realizacji projektu jest zarówno zaangażowanie do niego osób posiadających stosowne kompetencje, jak...
Czytaj dalej
Co to jest marketing mobilny? Tworzenie strategii marketingu mobilnego
||
Marketing mobilny jest wielokanałową strategią, która promuje produkty i usługi oferowane przez firmy za pośrednictwem...
Czytaj dalej