Blog

Real Time Marketing – co to jest i na czym polega?
||
Wyróżnienie się na tle konkurencji jest jeszcze trudniejsze w e-commerce, ponieważ każdego dnia powstają kolejne...
Czytaj dalej
Keyword stuffing — czy powinno się go stosować?
||
Jakie treści wolisz czytać – takie, które są logiczne, mają nienachalnie użyte słowa kluczowe i...
Czytaj dalej
Trendy E-commerce na 2023 rok
||
Handel elektroniczny (e-commerce)  jest stale rozwijającą się branżą. Z roku na rok pojawia się coraz...
Czytaj dalej
5+ ulubionych produktów polskich Product Managerów
||, ,
Widząc bardzo miły odbiór poprzednich artykułów z pytaniami polskich Ekspertów - tym razem zwróciliśmy się...
Czytaj dalej
Marketing afiliacyjny – czym jest i jak działa?
||
Coraz częściej marketing jest łączony z afiliacją i pomaga w wypromowaniu produktów czy usług. Zazwyczaj...
Czytaj dalej
Czym są słowa kluczowe?
||
Masz bloga, sklep internetowy czy też prowadzisz stronę dla swojej firmy? W każdym z tych...
Czytaj dalej
CV bez doświadczenia — jak do tego podejść?
||,
Wydawać by się mogło, że pracodawcy prowadzący rekrutację zwracają uwagę wyłącznie na doświadczenie zawodowe potencjalnego...
Czytaj dalej
Marketing szeptany
||
Marketing szeptany, inaczej whisper marketing, buzz marketing lub word of mouth marketing, to ogół technik...
Czytaj dalej
Trade marketing – czym jest i jakie ma zalety?
||
Mianem trade marketingu określa się działania mające na celu zagwarantowanie lepszej widoczności i dystrybucji produktów...
Czytaj dalej
Anchor text w SEO
||
Anchor text (inaczej tekst linka lub kotwica) to treść linka pojawiająca się na stronie internetowej,...
Czytaj dalej