E-commerce

Omnichannel – strategia marketingowa, dzięki której osiągniesz sukces w sprzedaży
||,
Planujesz otworzyć sklep internetowy? Dobry produkt i zbudowanie nawet najładniejszej witryny to za mało. Ciągle...
continue reading
Customer Experience
||,
Customer Experience (inaczej CX lub doświadczenie klienta) to określenie odnoszące się do całościowego postrzegania przez...
continue reading
Analityka w e-commerce
||,
Analityka e — commerce jest procesem obejmującym gromadzenie i analizę danych, wystawianie rekomendacji oraz podejmowanie...
continue reading
20+ Top pytań rekrutacyjnych znanych polskich Ekspertów SEO
||, ,
Podczas przygotowań do rozmowy kwalifikacyjnej, możesz zastanawiać się, jakie pytania zada Ci przyszły pracodawca. Chociaż...
continue reading
Q-commerce – co to jest i dlaczego zyskuje na popularności?
||
Szybka i bezpłatna dostawa są tym, na czym szczególnie zależy kupującym online. Z tego względu...
continue reading
USP produktu, czyli co wyróżnia ofertę
||
USP (Unique Selling Proposition) to cecha wyróżniająca konkretny produkt na tle konkurencji. Jak wybrać odpowiednią...
continue reading
Czym jest lejek sprzedażowy i jakie ma etapy?
||
Czym jest lejek sprzedażowy i jakie ma etapy?  Jednym z najważniejszych celów każdej firmy jest...
continue reading
Czym jest ścieżka zakupowa klienta i jak ją stworzyć?
||
Branża e-commerce rozwija się w oka mgnieniu. Konkurencja rośnie każdego dnia, dlatego tak ważna jest...
continue reading
Skuteczny sposób sprzedaży on-line czyli e-commerce z transmisją na żywo
||,
Ogromną popularnością w ostatnim czasie cieszy się Live Streaming Ecommerce - jest to trend i...
continue reading
Jak można wykorzystać zniżki cen w e-commerce?
||
Zniżki to atrakcyjny mechanizm na przyciągnięcie uwagi klienta i zwiększenie dynamiki sprzedaży. To również działanie...
continue reading