E-commerce

Q-commerce – co to jest i dlaczego zyskuje na popularności?
||
Szybka i bezpłatna dostawa są tym, na czym szczególnie zależy kupującym online. Z tego względu...
continue reading
USP produktu, czyli co wyróżnia ofertę
||
USP (Unique Selling Proposition) to cecha wyróżniająca konkretny produkt na tle konkurencji. Jak wybrać odpowiednią...
continue reading
Czym jest lejek sprzedażowy i jakie ma etapy?
||
Czym jest lejek sprzedażowy i jakie ma etapy?  Jednym z najważniejszych celów każdej firmy jest...
continue reading
Czym jest ścieżka zakupowa klienta i jak ją stworzyć?
||
Branża e-commerce rozwija się w oka mgnieniu. Konkurencja rośnie każdego dnia, dlatego tak ważna jest...
continue reading
Skuteczny sposób sprzedaży on-line czyli e-commerce z transmisją na żywo
||,
Ogromną popularnością w ostatnim czasie cieszy się Live Streaming Ecommerce - jest to trend i...
continue reading
Jak można wykorzystać zniżki cen w e-commerce?
||
Zniżki to atrakcyjny mechanizm na przyciągnięcie uwagi klienta i zwiększenie dynamiki sprzedaży. To również działanie...
continue reading
8 wyzwań we współczesnym e-commerce
||
Wraz z dynamicznym rozwojem branży e-commerce równolegle do szans na rozwój pojawiają się wyzwania, którym...
continue reading
Czym jest growth marketing?
||, ,
Growth marketing, czyli marketing wzrostu, jest modelem marketingowym obejmujących całość działań sprzedażowych i promocyjnych, w...
continue reading
Growth hacking – 10 strategii dla wzrostu Twojego biznesu e-commerce
||,
Zacznijmy od podstaw, aby lepiej zrozumieć prezentowane przez nas wskazówki. Growth hacking jest szeroko pojętym...
continue reading
Cross border e-commerce, czyli jak sprzedawać za granicą?
||
Rok 2020 był przełomowy dla światowej branży e-commerce, bo mimo trudności wynikającej z globalnego kryzysu...
continue reading