Blog

Jakie obowiązki ma specjalista ds. marketing automation?
Jak znaleźć dobrego specjalistę ds. Marketing Automation?
||
Coraz więcej firm B2B i B2C stosuje oprogramowanie do automatyzacji marketingu. W związku z tym...
Czytaj dalej
Czym zajmuje się Web Marketing Manager?
Web Marketing Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Zacznijmy od tego czym się zajmuje Web Marketing Manager, otóż opracowuje i wdraża strategię marketingową,...
Czytaj dalej
Employer branding
Employer branding – co to jest?
||
Employer branding są szeroko pojętymi działaniami firmy, przez które jest kreowany pożądany wizerunek pracodawcy (EB, z ang. budowanie...
Czytaj dalej
Key Account Manager - kto to jest?
Key Account Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Key Account Manager nadzoruje relacje firmy z jej najważniejszymi klientami. Rozpoznaje ich potrzeby i wymagania,...
Czytaj dalej
Zasady skutecznego zarządzania potencjałem pracowników
||
Stale pojawiające się zmiany w biznesie i niepewność są jednymi z głównych czynników cechujących współczesny...
Czytaj dalej
Junior E-commerce Specialist
Jak znaleźć pracownika na stanowisko Junior E-commerce Specialist?
||
Zastanawiasz się, czym konkretnie zajmuje się Junior e-commerce specialist? To on współuczestniczy w opracowaniu i...
Czytaj dalej
Za co odpowiada Project Manager
Project Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
W świecie marketingu często istnieją produkty wymagające promocji lub kampanii marketingowych, których głównym zadaniem jest...
Czytaj dalej
Czym zajmuje się Head of Digital?
Head of Digital – Kto to. Zakres obowiązków
||
Head of Digital planuje, opracowuje, wdraża i zarządza ogólną strategią marketingu cyfrowego. Ponadto przygotowuje i...
Czytaj dalej
Sales Executive – Kto to. Zakres obowiązków
||
Sales Executive pomaga w rozwoju firmy, identyfikując nowe perspektywy biznesowe i przygotowując strategie sprzedaży. Nawiązuje...
Czytaj dalej
Brand Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Brand Manager wykorzystuje badania klientów i trendów do tworzenia strategii, które zmienią postrzeganie marki przez...
Czytaj dalej