Blog

Pracownik ambasadorem marki?
||
Co należy uczynić i o co zadbać, aby pracownik był ambasadorem marki? Zapewne wszyscy się...
Czytaj dalej
Zasady stosowania monitoringu w miejscu pracy – zmiany w prawie
||
W minionym roku ukazała się, głównie przez wielu pracodawców długo oczekiwana, nowela ustawy o monitoringu...
Czytaj dalej
Edukacja pracowników sposobem na rozwój Twojej firmy
||
Temat szkoleń pracowników niejednokrotnie był przedmiotem rozpraw i analiz. Jest on jednak tak bardzo istotny,...
Czytaj dalej
Praca zdalna. Pracownik z “dzieckiem na kolanie” w Twojej firmie
||
Praca z dzieckiem „na kolanie”? Kiedyś nie do pomyślenia, dziś chleb powszedni Pandemia koronawirusa przeniosła...
Czytaj dalej
Zaufanie w firmie. Czynnik, bez którego nie ma dobrze funkcjonującej organizacji
||,
Niewiele firm prowadzi świadomą politykę wewnątrzorganizacyjną opartą na zaufaniu. Bardzo dużo jednak z nich nawet...
Czytaj dalej
Współdziałanie talentu i motywacji ścieżką do spotęgowania efektywności biznesowej
||
Jeszcze do niedawna w nomenklaturze sportowej mówiło się, że jak ktoś ma talent zajdzie daleko....
Czytaj dalej
content marketing manager
Content Marketing Manager (Specialist) – Kto to. Zakres obowiązków
||
Content Marketing Content marketing w języku polskim określany jest jako marketing treści i jest to...
Czytaj dalej
performance marketing
Performance Marketing Manager (Specialist) – Kto to. Zakres obowiązków
||
Performance Marketing Performance Marketing stał się nowym standardem aktywności biznesowej w internecie. Performance Marketing, zwany...
Czytaj dalej
CRM
CRM Manager (Specialist) – Kto to. Zakres obowiązków
||
CRM (skrót od ang. customer relationship management) – dosłownie oznacza „zarządzanie relacjami z klientami”. CRM...
Czytaj dalej
digital specialist
Digital Specialist – Kto to. Zakres obowiązków
||
Digital marketing, czyli marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe, które wykorzystują urządzenia elektroniczne lub Internet....
Czytaj dalej