Blog

Jak pozyskać klienta w sklepie internetowym?
||
Chcesz pozyskać klientów w swoim e-commerce? Sprawdź jakie kanały marketingowe warto wykorzystać i w jaki...
Czytaj dalej
Jak skutecznie zrekrutować kandydata, który rozwinie Twoją firmę w obszarze Product Managementu
||,
Każdego dnia do naszej firmy wpływają zapytania o ofertę i przynajmniej kilka razy w miesiącu...
Czytaj dalej
Częsta zmiana pracy – wypowiedzi psycholożek na temat bodźców wpływających na nieustanne zmiany miejsca zatrudnienia
||
W ostatnim czasie rekruterzy, prowadząc procesy rekrutacyjne, coraz częściej spotykają się z wyzwaniem, jakim jest...
Czytaj dalej
Wizytówki NAP – co to jest?
||
NAP jest skrótem od Name Address Phone. Wizytówki NAP pomagają udostępniać informacje o firmie i...
Czytaj dalej
Link baiting – co to jest?
||
Link baiting to działanie, które najczęściej podejmuje się w celu pozyskania naturalnych i darmowych linków,...
Czytaj dalej
Jak stworzyć proces rekrutacyjny, który jest przyjazny dla introwertyków?
||
W procesie rekrutacyjnym często można odnieść wrażenie, że faworyzowane są osoby ekstrawertyczne. Są one postrzegane...
Czytaj dalej
DaVinci Tools – Czym jest?
||
Da Vinci Tools jest darmowym rozszerzeniem, dostępnym w przeglądarkach, które są oparte na Chromium –...
Czytaj dalej
Outbound i inbound marketing
||
Głównym celem marketingu jest dotarcie do klientów i przekonanie do wyboru i zakupu jakiejś gamy...
Czytaj dalej
Czym są Rich Snippets? Jak je wdrożyć?
||
Google daje wiele możliwości wyróżnienia strony internetowej, a jedną z nich jest wprowadzenie rich snippets....
Czytaj dalej
Co oznacza dobre samopoczucie pracowników i dlaczego jest ważne?
||
Dobre samopoczucie może odnosić się zarówno do zdrowia psychicznego, jak i fizycznego, ale także do...
Czytaj dalej