Blog

Dlaczego zróżnicowanie wynagrodzenia ze względu na płeć nadal istnieje?
||
Mimo rosnącej świadomości na temat dyskryminacji i tego, jak wiele korzyści ma równouprawnienie, nadal sporym...
Czytaj dalej
SXO, czyli największy gamechanger pozycjonowania
||
Od lat kluczową rolę w marketingu internetowym odgrywało SEO, jednak w ostatnich latach zaczęto dostrzegać...
Czytaj dalej
Cache — co to jest i do czego służy?
||
Cache, inaczej pamięć podręczna, jest elementem oprogramowania lub sprzętu przechowującym dane w taki sposób, aby...
Czytaj dalej
Czy logotyp to logo?
||,
Żadna marka nie może się obyć bez profesjonalnej identyfikacji wizualnej. Powinna być ona charakterystyczna i...
Czytaj dalej
Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads
||
Rozszerzenia w reklamach Google Ads to dodatkowe elementy lub informacje wyświetlające się pod nią w...
Czytaj dalej
Black Hat SEO — czego unikać?
||,
Jednym z najważniejszych działań w marketingu internetowym jest budowanie widoczności strony internetowej. Wyróżnia się się...
Czytaj dalej
Wszystko, co musisz wiedzieć o: Sitemap
||
Sitemap jest plikiem w formacie XML lub stroną serwisu, na której można znaleźć listę podstron,...
Czytaj dalej
Alt tag – co to jest?
||
Alt tag, inaczej atrybut alt lub opis alternatywny, to atrybut HTML wykorzystywany do znaczników zdjęć...
Czytaj dalej
Wszystko, co musisz wiedzieć o: Allegro Analytics
||
Allegro Analytics jest narzędziem serwisu aukcyjnego Allegro, który ma za zadanie umożliwić użytkownikom weryfikację sprzedaży....
Czytaj dalej
Viral marketing — czym jest i czy warto go stosować?
||
Marketing wirusowy (z ang. viral marketing) może wynieść zasięgi Twojej marki na wyżyny, a przy...
Czytaj dalej