Digital Marketing

Wszystko, co musisz wiedzieć o: Google Ads Keyword Planner
||
Google Ads Keyword Planner (w tłumaczeniu na język polski: Planer słów kluczowych Google) jest darmowym...
continue reading
Storytelling — co to jest i jak go użyć?
||
Storytelling to strategia marketingowa, która z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Trudno...
continue reading
RWD — co to jest?
||
RWD to skrót od angielskiego słowa Responsive Web Design. Określenie to odnosi się do technologii...
continue reading
Ślepota banerowa
||,
Popularnym sposobem reklamy w Internecie są banery, ponieważ pozwalają Ci dotrzeć ze swoją ofertą do...
continue reading
Mini poradnik: Jak zostać specjalistą SEO?
||
Marketing internetowy to dziedzina, która już od kilkunastu lat prężnie się rozwija. Sprzyja temu powstawanie...
continue reading
Omnichannel – strategia marketingowa, dzięki której osiągniesz sukces w sprzedaży
||,
Planujesz otworzyć sklep internetowy? Dobry produkt i zbudowanie nawet najładniejszej witryny to za mało. Ciągle...
continue reading
E-mail marketing – czym jest i jak robić go dobrze?
||
E — mail marketing to jedna z form marketingu bezpośredniego, która do komunikacji wykorzystuje pocztę...
continue reading
Customer Experience
||,
Customer Experience (inaczej CX lub doświadczenie klienta) to określenie odnoszące się do całościowego postrzegania przez...
continue reading
Analityka w e-commerce
||,
Analityka e — commerce jest procesem obejmującym gromadzenie i analizę danych, wystawianie rekomendacji oraz podejmowanie...
continue reading
ROI a ROAS
||
ROI i ROAS to wskaźniki, przy pomocy których mierzy się skuteczność działań marketingowych. Czym się...
continue reading