Narzędzia

salesmanago
Specjalista od… SALESmanago – Customer Engagement Platform dla ambitnych zespołów marketingowych e-commerce
||
Marketing automation to proces wykorzystywania narzędzi, technologii i oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych w celu...
continue reading
Specjalista od… edrone – systemu do personalizacji, marketing automation i email marketingu dla e-commerce
||
Edrone to platforma marketing automation, która jest szczególnie znana z automatyzacji marketingu w sektorze e-commerce....
continue reading
Jak używać rejestratorów ekranu w biznesie
||
Rejestratory ekranu to narzędzia umożliwiające rejestrowanie działań użytkownika na ekranie komputera, czyli – nagrywanie ekranu....
continue reading
Google Analytics 4: Przewodnik po nowej wersji Google Analytics
||
Google Analytics jest najpopularniejszym narzędziem analitycznym, które pomaga właścicielom stron internetowych i marketerom w analizie...
continue reading
Wszystko, co musisz wiedzieć o: Allegro Analytics
||
Allegro Analytics jest narzędziem serwisu aukcyjnego Allegro, który ma za zadanie umożliwić użytkownikom weryfikację sprzedaży....
continue reading
Google Tag Manager – czym jest i jak z niego korzystać?
||,
Google Tag Manager to narzędzie, z którego bardzo często korzystają marketerzy oraz analitycy internetowi. Znakomicie...
continue reading
Czym jest Core Web Vitals i na co wpływa?
||
Core Web Vitals to metryki uznawane przez algorytmy Google za kluczowe, jeżeli chodzi o doświadczenia...
continue reading
5 najważniejszych powodów, dla których Twoja firma potrzebuje aplikacji mobilnej
||
Z roku na rok rośnie liczba posiadaczy smartfonów. Jak pokazują statystyki, ponad 90% internautów korzysta...
continue reading
Pozycjonowanie aplikacji mobilnej — ASO
||
Z roku na rok rośnie liczba aplikacji mobilnych. Mogą one służyć do różnych celów —...
continue reading
Model AIDA w copywritingu
||
AIDA to termin z zakresu marketingu, który odnosi się do procesu sprzedażowego, a konkretnie —...
continue reading