Rekrutacja pracowników

Jakie obowiązki ma Media Planner
Media Planner – kto to?
||
Media Planner (Real Time Bidding) korzysta z RTB (licytacji w czasie rzeczywistym) do kupowania powierzchni...
continue reading
Czym zajmuje się Influencer Marketing Specialist?
Influencer Marketing Specialist – zadania i obowiązki pracownika
||
Influencer Marketing Specialist to specjalista ds. marketingu, który koncentruje się na influencerach, który mogą wpływać...
continue reading
Jakie obowiązki ma specjalista ds. marketing automation?
Jak znaleźć dobrego specjalistę ds. Marketing Automation?
||
Coraz więcej firm B2B i B2C stosuje oprogramowanie do automatyzacji marketingu. W związku z tym...
continue reading
Czym zajmuje się Web Marketing Manager?
Web Marketing Manager – jak znaleźć dobrego pracownika?
||
Zacznijmy od tego czym się zajmuje Web Marketing Manager, otóż opracowuje i wdraża strategię marketingową,...
continue reading
Key Account Manager - kto to jest?
Key Account Manager – kim jest i co należy do jego obowiązków w firmie?
||
Key Account Manager nadzoruje relacje firmy z jej najważniejszymi klientami. Rozpoznaje ich potrzeby i wymagania,...
continue reading
Junior E-commerce Specialist
Jak znaleźć pracownika na stanowisko Junior E-commerce Specialist?
||
Zastanawiasz się, czym konkretnie zajmuje się Junior e-commerce specialist? To on współuczestniczy w opracowaniu i...
continue reading
Za co odpowiada Project Manager
Project Manager – co należy do jego obowiązków?
||
W świecie marketingu często istnieją produkty wymagające promocji lub kampanii marketingowych, których głównym zadaniem jest...
continue reading
Czym zajmuje się Head of Digital?
Head of Digital – obowiązki pracownika
||
Head of Digital planuje, opracowuje, wdraża i zarządza ogólną strategią marketingu cyfrowego. Ponadto przygotowuje i...
continue reading
Czym się zajmuje Sales Executive?
||
Sales Executive pomaga w rozwoju firmy, identyfikując nowe perspektywy biznesowe i przygotowując strategie sprzedaży. Nawiązuje...
continue reading
Brand Manager – czym się zajmuje?
||
Brand Manager wykorzystuje badania klientów i trendów do tworzenia strategii, które zmienią postrzeganie marki przez...
continue reading