Head of E-Commerce opracowuje i realizuje strategiczne plany marketingowe online dla firm i organizacji prowadzących działalność w Internecie. Najczęściej odpowiada za dział e-commerce w przedsiębiorstwie i podlega kierownictwu wyższego szczebla. Ogólne obowiązki obejmują projektowanie stron internetowych, badania rynku, budżetowanie, przeprowadzanie wywiadów, szkolenie nowych pracowników i nadzoruje dział e-commerce. Ponadto przedstawia projekty zespołowi zarządzającemu.
Umów się na rozmowę o rekrutacji
Szukasz specjalisty z obszaru e-commerce, digital marketingu lub AI? Rekrutujemy skutecznie - łącząc wiedzę branżową z doświadczeniem praktyków. Pierwszych kandydatów przedstawiamy w ciągu 7 dni.
Skontaktuj się z namiJakie obowiązki ma Head Of E-Commerce?
Head of E-Commerce, zwany często E-commerce Managerem śledzi na bieżąco trendy online. Ponadto aktualizuje stronę internetową pod kątem nowych systemów mobilnych, by spełniła oczekiwania obecnych i potencjalnych klientów. Dostarcza również raporty na temat sprzedaży online.
Nadzoruje też witrynę e-commerce marki. Zarządza ogólnym doświadczeniem użytkownika, w tym nawigacją w witrynie, tworzeniem treści, ścieżką zakupową oraz kampaniami promocyjnymi. Dba również o to, by wszystkie treści były wysokiej jakości. Monitoruje też harmonogram publikacji.
Czym jeszcze się zajmuje?
Opracowuje programy marketingu afiliacyjnego. Organizuje wszystkie aspekty strategicznego planu e-commerce. Integruje pracę zespołu ds. sprzedaży, marketingu, technologii i zarządzania, by poprawić wizerunek marki i doświadczenia zakupowe klientów. Przygotowuje również bezpośrednie zintegrowane kampanie, które zapewnią wzrost współczynnika konwersji, ogólnej wielkości zamówienia i efektywne zarządzanie cen w różnych liniach produktów. Szuka też nowych obszarów e-commerce poza aktualną ofertą marki.
Jakie wymagania stawia się kandydatowi na to stanowisko?
- bogate doświadczenie w praktykach i technikach związanych z merchandisingiem internetowym lub sprzedażą online
- znajomość technik wymaganych do badań i analiz rynkowych
- dobra znajomość zarządzania stroną internetową i użyteczności e-commerce
- biegła obsługa Microsoft Office
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- umiejętność szybkiego reagowania na podstawie danych, zorientowanie na wyniki
- doskonała komunikacja, prezentacja, umiejętność organizacji i ustalania priorytetów
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość edycji zbiorczej, modelowania wielu atrybucji, zarządzania stawkami w kampaniach, testowania reklam A/B, Google Ads
Rekrutujemy ludzi do e-commerce, marketingu i AI
Od lat wspieramy firmy w pozyskiwaniu talentów, które realnie wpływają na wyniki sprzedaży i rozwój biznesu. Nasz zespół rekruterów-praktyków rozumie branżę, kulturę i potrzeby Twojej firmy.
Zapraszamy do kontaktu














