Content marketing koncentruje się na tworzeniu, publikacji i dystrybucji wartościowych, ciekawych, spójnych treści wśród grupy docelowej. Pozwala przyciągnąć większą liczbę nowych klientów i utrzymać dotychczasowych. Zwiększa też ich zaangażowanie, lojalność i zaufanie. Zobacz, dlaczego warto w niego zainwestować.
Umów się na rozmowę w sprawie wdrożenia automatyzacji
Masz dość powtarzalnych zadań w pracy? Wdrażamy nowoczesne rozwiązania no-code i low-code, które pozwolą Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przyspiesz rozwój swojej firmy!
Skontaktuj się z nami
Większy zwrot z inwestycji
Content marketing generuje trzy razy więcej potencjalnych klientów w porównaniu do tradycyjnych metod, np. płatnych reklam. Wymaga również niższych kosztów początkowych. Zapewnia przedsiębiorcom korzyści długoterminowe.
Zwiększona widoczność
Regularne publikowanie wartościowych, ciekawych treści o pracy e-commerce stwarza wiele okazji, by stać się rozpoznawalną marką na rynku. Niezależnie od tego, czy dodajesz wpis na blogu, nagrywasz film, czy tworzysz w mediach społecznościowych, stajesz się bardziej widoczny w Internecie.
Budowanie lojalności i zaufania
Relacje zwiększają szansę na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Dostarczanie wysokiej jakości treści opartych na wartościach pomaga nawiązać relacje z nowymi i dotychczasowymi klientami. Taką samą zasadą kieruj się podczas rekrutacji e-commerce.
Zapewnienie świetnego współczynnika konwersji
Content marketing oprawia współczynniki konwersji. Więcej osób zapisze się do newslettera lub wypełni formularz online. Publikując treści, pamiętaj o CTA (wezwaniu do działania).
Budowanie pozycji eksperta
Publikując regularnie ciekawe, merytoryczne treści, budujesz pozycję eksperta. Pokaż, że masz konkretną wiedzę i umiejętności. Dzięki temu więcej osób jest w stanie Ci zaufać. Chętniej skorzystają z Twoich produktów lub usług. Do eksperta zgłasza się więcej kompetentnych osób podczas rekrutacji marketing.
Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (SEO)
Określone, zoptymalizowane treści odgrywają kluczową w generowaniu ruchu na stronę. Content marketing pozwala dotrzeć do większej liczby użytkowników. SEO zwiększa widoczność i świadomość marki w Internecie.
Google lubi wysokiej jakości treści
Im więcej treści publikujesz na stronie, tym więcej podstron indeksuje wyszukiwarka. W rezultacie poprawi się Twoja pozycja w Google. Pamiętaj, by umieszczać w tekstach określone słowa i frazy kluczowe.
Tworzenie linków zwrotnych
Świetne artykuły pomagają zdobywać linki zwrotne. Google traktuje je jako wskazówkę, że Twoja strona zawiera wartościowe treści.
Wsparcie konsumentów na każdym etapie zakupu
Przekształcanie odwiedzających w potencjalnych klientów jest największą zaletą content marketingu. Poprowadzi ich przez cały proces zakupu. Możesz modyfikować treści, by pasowały do danego etapu.
Zwiększenie szansy na udostępniania w social media
Jeśli dostarczasz odbiorcom merytoryczne, angażujące treści, chętniej udostępnią je w mediach społecznościowych. Zapewnia to większą widoczność, a tym samym generuje duży ruch na stronie.
Automatyzujemy procesy biznesowe
Automatyzujemy procesy biznesowe, eliminując powtarzalne zadania i redukując koszty operacyjne. Wdrażamy inteligentne rozwiązania, które zwiększają efektywność i skalowalność firm.
Skontaktuj się z DASX