10 powodów, dla których warto inwestować w Content Marketing

Content marketing koncentruje się na tworzeniu, publikacji i dystrybucji wartościowych, ciekawych, spójnych treści wśród grupy docelowej. Pozwala przyciągnąć większą liczbę nowych klientów i utrzymać dotychczasowych. Zwiększa też ich zaangażowanie, lojalność i zaufanie. Zobacz, dlaczego warto w niego zainwestować.

 

 

Większy zwrot z inwestycji

Rekrutuj efektywniej

Rekrutacja w E-commerce & Sprzedaży i marketingu. Rekrutujemy i doradzamy. Szczegółowy profil Kandydata ze wskazaniem indywidualnie dopasowanych KPI. Pracownicy, którzy dostarczą Twojej firmie wymiernych rezultatów. Weryfikujemy Kandydatów merytorycznie i osobowościowo. Udzielamy gwarancji na Kandydatów.

Umów rozmowę z Digitalx

Content marketing generuje trzy razy więcej potencjalnych klientów w porównaniu do tradycyjnych metod, np. płatnych reklam. Wymaga również niższych kosztów początkowych. Zapewnia przedsiębiorcom korzyści długoterminowe.

Zwiększona widoczność

Regularne publikowanie wartościowych, ciekawych treści o pracy e-commerce stwarza wiele okazji, by stać się rozpoznawalną marką na rynku. Niezależnie od tego, czy dodajesz wpis na blogu, nagrywasz film, czy tworzysz w mediach społecznościowych, stajesz się bardziej widoczny w Internecie.

Budowanie lojalności i zaufania

Relacje zwiększają szansę na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Dostarczanie wysokiej jakości treści opartych na wartościach pomaga nawiązać relacje z nowymi i dotychczasowymi klientami. Taką samą zasadą kieruj się podczas rekrutacji e-commerce.

Zapewnienie świetnego współczynnika konwersji

Content marketing oprawia współczynniki konwersji. Więcej osób zapisze się do newslettera lub wypełni formularz online. Publikując treści, pamiętaj o CTA (wezwaniu do działania).

Budowanie pozycji eksperta

Publikując regularnie ciekawe, merytoryczne treści, budujesz pozycję eksperta. Pokaż, że masz konkretną wiedzę i umiejętności. Dzięki temu więcej osób jest w stanie Ci zaufać. Chętniej skorzystają z Twoich produktów lub usług. Do eksperta zgłasza się więcej kompetentnych osób podczas rekrutacji marketing.

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (SEO)

Określone, zoptymalizowane treści odgrywają kluczową w generowaniu ruchu na stronę. Content marketing pozwala dotrzeć do większej liczby użytkowników. SEO zwiększa widoczność i świadomość marki w Internecie.

Zobacz również:  Kryptoreklama – czym jest i dlaczego trzeba jej unikać?

Google lubi wysokiej jakości treści

Im więcej treści publikujesz na stronie, tym więcej podstron indeksuje wyszukiwarka. W rezultacie poprawi się Twoja pozycja w Google. Pamiętaj, by umieszczać w tekstach określone słowa i frazy kluczowe.

Tworzenie linków zwrotnych

Świetne artykuły pomagają zdobywać linki zwrotne. Google traktuje je jako wskazówkę, że Twoja strona zawiera wartościowe treści.

Wsparcie konsumentów na każdym etapie zakupu

Przekształcanie odwiedzających w potencjalnych klientów jest największą zaletą content marketingu. Poprowadzi ich przez cały proces zakupu. Możesz modyfikować treści, by pasowały do danego etapu.

Zwiększenie szansy na udostępniania w social media

Jeśli dostarczasz odbiorcom merytoryczne, angażujące treści, chętniej udostępnią je w mediach społecznościowych. Zapewnia to większą widoczność, a tym samym generuje duży ruch na stronie.

Notojob.com 🚀 Oferty pracy w E-commerce

Portal ogłoszeń dedykowany Retail & E-commerce. Praca, którą polubisz!

Zobacz więcej