Blog

Wizytówki NAP – co to jest?
||
NAP jest skrótem od Name Address Phone. Wizytówki NAP pomagają udostępniać informacje o firmie i...
Czytaj dalej
Link baiting – co to jest?
||
Link baiting to działanie, które najczęściej podejmuje się w celu pozyskania naturalnych i darmowych linków,...
Czytaj dalej
Jak stworzyć proces rekrutacyjny, który jest przyjazny dla introwertyków?
||
W procesie rekrutacyjnym często można odnieść wrażenie, że faworyzowane są osoby ekstrawertyczne. Są one postrzegane...
Czytaj dalej
DaVinci Tools – Czym jest?
||
Da Vinci Tools jest darmowym rozszerzeniem, dostępnym w przeglądarkach, które są oparte na Chromium –...
Czytaj dalej
Outbound i inbound marketing
||
Głównym celem marketingu jest dotarcie do klientów i przekonanie do wyboru i zakupu jakiejś gamy...
Czytaj dalej
Czym są Rich Snippets? Jak je wdrożyć?
||
Google daje wiele możliwości wyróżnienia strony internetowej, a jedną z nich jest wprowadzenie rich snippets....
Czytaj dalej
Co oznacza dobre samopoczucie pracowników i dlaczego jest ważne?
||
Dobre samopoczucie może odnosić się zarówno do zdrowia psychicznego, jak i fizycznego, ale także do...
Czytaj dalej
Analiza konkurencji na Facebook’u
||
Dlaczego analiza konkurencji na Facebook’u ma znaczenie? Analiza konkurencji powinna stanowić jedną z najważniejszych części...
Czytaj dalej
9 zalet cyfrowego PR w porównaniu z tradycyjnym PR
||
Kilkanaście lat temu wzmocnienie wizerunku marki wymagało dużych nakładów finansowych. Gazeta, telewizja, billboardy czy radio...
Czytaj dalej
5 sposobów na stworzenie przyjaznego miejsca pracy
||
Pozytywne środowisko pracy ma niewyobrażalnie duży wpływ na stosunek pracowników do wykonywanej pracy i współpracowników,...
Czytaj dalej