Brand Manager wykorzystuje badania klientów i trendów do tworzenia strategii, które zmienią postrzeganie marki przez odbiorców. Pracuje nad tym, by firma była rozpoznawalna, aktualna i ekscytująca dla klientów. Czuwa również nad spójnym wizerunkiem marki w reklamach i na mediach społecznościowych.
Umów się na rozmowę w sprawie wdrożenia automatyzacji
Masz dość powtarzalnych zadań w pracy? Wdrażamy nowoczesne rozwiązania no-code i low-code, które pozwolą Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przyspiesz rozwój swojej firmy!
Skontaktuj się z nami
Jakie obowiązki ma Brand Manager?
Przeprowadza badania rynku, by śledzić trendy, zachowania i potrzeby klientów. Ponadto opracowuje strategię oraz zarządza kampaniami marketingowymi, by zbudować wiarygodną markę. Wdraża działania, które mają uświadomić klientów, że produkty i usługi oferowane przez firmę, rzeczywiście spełniają ich potrzeby.
Brand Manager analizuje skuteczność kampanii i tworzy raporty. Nadzoruje reklamy, projekty produktów oraz inne formy marketingu, by zachować spójność w brandingu. Współpracuje z wieloma działami. Dodatkowo organizuje różne wydarzenia, takie jak premiery produktów, wystawy i sesje zdjęciowe.
Jakie wymagania powinien spełniać kandydat na to stanowisko?
- umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły
- zrozumienie trendów i umiejętność reagowania na życzenia klientów
- kreatywność
- zgłaszanie innowacyjnych, oryginalnych pomysłów
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność zarządzania budżetem
- doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu badań rynku
- umiejętność zarządzania czasem i pracy nad wieloma projektami jednocześnie
- umiejętność strategicznego myślenia i wymyślania kampanii
- umiejętności analityczne do prognozowania i identyfikowania trendów i wyzwań
- znajomość najnowszych trendów, technologii i metodologii w zakresie projektowania grafik, stron internetowych
Dlaczego warto zatrudnić Brand Managera?
Wizerunek marki jest niezwykle ważny na dzisiejszym konkurencyjnym rynku. Brand Manager dba o to, by stworzyć trwałe wrażenie wśród konsumentów i poprawić wyniki sprzedaży. Monitoruje trendy rynkowe i nadzoruje działania reklamowe oraz marketingowe, by sformułować odpowiedni konsument dla produktu lub usługi.
Pracuje zarówno dla firm konsultingowych, jak i wewnętrznych działów marketingu. Regularnie spotyka się z klientami, a także kierownictwem wyższego szczebla. Nadzoruje zespół młodszych specjalistów ds. marketingu. Niezależnie od środowiska pracy kariera Brand Managera jest potencjalnie intratna, stabilna i satysfakcjonująca.
Zautomatyzuj powtarzalne czynności w swojej firmie!
Ogranicz rutynowe zadania i zyskaj czas na rozwój strategicznych działań. Nasze innowacyjne rozwiązania no-code i low-code pomogą Ci zwiększyć efektywność operacyjną.
Skontaktuj się z nami