TOP20 Linkedin Pages wśród polskich firm E-commerce [04/2021]

Ponad 30 milionów firm korzysta z LinkedIn w celach biznesowych. Nie tylko dlatego, że jest to wiodąca sieć społecznościowa służąca do rekrutacji i zatrudniania najlepszych talentów. Mając ponad 690 milionów użytkowników, coraz więcej marek korzysta z marketingu na LinkedIn do tworzenia sieci kontaktów, łączenia sił, ale też sprzedaży.

LinkedIn ma w swojej bazie danych ponad 3 miliony firm. To świetne źródło informacji dla rekruterów i kandydatów, ale przeciętna strona firmowa na LinkedIn to niestety jeszcze totalny bałagan.

Rekrutuj efektywniej

Rekrutacja w E-commerce & Sprzedaży i marketingu. Rekrutujemy i doradzamy. Szczegółowy profil Kandydata ze wskazaniem indywidualnie dopasowanych KPI. Pracownicy, którzy dostarczą Twojej firmie wymiernych rezultatów. Weryfikujemy Kandydatów merytorycznie i osobowościowo. Udzielamy gwarancji na Kandydatów.

Umów rozmowę z Digitalx

Stworzyliśmy listę 20 najczęściej obserwowanych stron LinkedIn wśród największych w Polsce firm E-comemrce

Podstawą dobrej strony LinkedIn jest aktywna społeczność obserwujących. Wierzymy, że analiza i obserwacja liderów pomoże w zrozumieniu, co sprawia, że dana strona Linkedin jest popularna, coś co pomoże rozwinąć również Twoją stronę.

 

Obserwujący Firma Linkedin Page
41 409 reserved.com https://www.linkedin.com/company/lpp-sa/
29 787 lidl.pl https://www.linkedin.com/company/lidl-polska/
29 707 allegro.pl https://www.linkedin.com/company/allegro-pl/
10 820 empik.com https://www.linkedin.com/company/empik-group/mycompany/
10 267 ccc.eu https://www.linkedin.com/company/cccsa/
7 747 carrefour.pl https://www.linkedin.com/company/carrefour-polska/
7 116 eobuwie.com.pl https://www.linkedin.com/company/eobuwie-pl-sa/
6 997 x-kom.pl https://www.linkedin.com/company/x-kom-pl/
5 424 castorama.pl https://www.linkedin.com/company/castorama-polska-sp-z-o-o-/
4 932 smyk.com https://www.linkedin.com/company/smyk/
4 602 euro.com.pl https://www.linkedin.com/company/euro-net/
3 966 answear.com https://www.linkedin.com/company/answear-com/
2 737 neonet.pl https://www.linkedin.com/company/neonet-sa/
2 246 decathlon.pl https://www.linkedin.com/company/decathlonpolska/
2 202 morele.net https://www.linkedin.com/company/morele-net/
1 829 mediamarkt.pl https://www.linkedin.com/company/mediamarktpolska/
1 690 mediaexpert.pl https://www.linkedin.com/company/kariera-media-expert/
1 034 obi.pl https://www.linkedin.com/company/obi-polska/
826 wittchen.com https://www.linkedin.com/company/wittchen-s.a./
237 taniaksiazka.pl https://www.linkedin.com/company/taniaksiazka-pl/

 

Wszystkie te najpopularniejsze strony LinkedIn mają swoje własne metody komunikacji i poszerzania grona swoich obserwujących, ale istnieją pewne wspólne elementy, na które warto zwrócić uwagę.

  • Treści video. Posty zawierające treści video niezmiennie plasują się wśród tych najbardziej popularnych. Na pewno często takie treści są obecne na stronach Linkedin firm zamieszczonych w tym rankingu.
  • Podnoszenie głosu pracowników. Ludzie bardziej niż z firmami, identyfikują się z ludźmi w tych firmach, dlatego prezentacja ludzi, ich osiągnięć, dzielenie się historiami pracowników w Twojej organizacji potrafi być bardzo skuteczne. Na pewno przyciąga kolejne talenty.
  • Inicjatywy odpowiedzialne społecznie. Zawsze należy pamiętać, że chociaż LinkedIn jest siecią zorientowaną na biznes, jej członkami są prawdziwi ludzie z realnymi uczuciami. Odpowiedzialność społeczna firm, zrównoważony rozwój i inne społecznie praktyki mogą stymulować silne powiązania międzyludzkie – zwłaszcza, że ​​milenialsi i pokolenie Z co raz mocniej są reprezentowane na rynku pracy.
  • Prezentacja innowacji, kluczowych projektów. Oczywiście, oprócz strony ludzkiej, ludzie chcą również dowiedzieć się, co te wiodące firmy robią ważnego, istotnego w danym obszarze.
Przeczytaj:  Fulfillment w E-commerce co to jest? Zalety i wady fulfillmentu

Należy pamiętać, że te największe firmy mają często zasoby pozwalające produkować dużo ciekawego contentu. Nie każda firma będzie miała te same możliwości, dlatego selekcja ciekawych informacji i udostępnianie odpowiednich treści – innych stron, serwisów – może być również bardzo skuteczne.

 

A jak wygląda popularność stron Linkedin wśród obecnych w Polsce, ale zagranicznych firm E-commerce?

 

Obserwujący Firma Linkedin Page
18 906 679 amazon.com https://www.linkedin.com/company/amazon/
1 946 326 ikea.com https://www.linkedin.com/company/ikea/
1 710 632 hm.com https://www.linkedin.com/company/h&m/
850 317 carrefour https://www.linkedin.com/company/carrefour/
793 643 leroymerlin https://www.linkedin.com/company/leroy-merlin/
165 517 zalando https://www.linkedin.com/company/zalando/
53 748 jysk https://www.linkedin.com/company/jysk/
15 773 zooplus https://www.linkedin.com/company/zooplus-ag/
15 005 rossmann https://www.linkedin.com/company/rossmann/
13 283 deichmann https://www.linkedin.com/company/deichmann/

 

 

Notojob.com 🚀 Oferty pracy w E-commerce

Portal ogłoszeń dedykowany Retail & E-commerce. Praca, którą polubisz!

Zobacz więcej