Zastanawiasz się, czym konkretnie zajmuje się Junior e-commerce specialist? To on współuczestniczy w opracowaniu i realizacji planów marketingowych online. Współpracuje z zespołem projektującym i tworzącym strony internetowe, copywriterami, dostawcami i klientami. Najczęściej odpowiada za dział e-commerce w firmie i podlega menadżerowi ds. e-commerce.
Jakie obowiązki ma junior e-commerce specialist?
Junior e-commerce specialist pomaga w przygotowaniu i wdrażaniu testy A/B. Zarządza i aktualizuje treści e-commerce, takie jak opisy produktów, newsletter, poradniki i artykuły. Pomaga również w zarządzaniu sklepem internetowym, by zmaksymalizować wyniki sprzedaży i identyfikować możliwości online. Przygotowuje też strategię, mającą poprawić wartość marki (produkt, UX, opakowanie itp.). Ponadto tworzy reklamy na Facebooku, Instagramie i Google Ads, by przyciągnąć nowych klientów.
Współpracuje z innymi działami firmy i zewnętrznymi dostawcami, zapewniając prawidłową realizację strategii biznesowej. Analizuje również wyniki sprzedaży online według produktu/kraju i przygotowuje odpowiednie raporty codzienne/co tydzień/co miesiąc.
Czym jeszcze się zajmuje?
Opublikuj swój artykuł!
Masz wiedzę w obszarze HR, E-commerce, marketingu i sprzedaży? Podziel się nią na naszym blogu! Twoje treści mogą zainspirować tysiące czytelników.
Skontaktuj się z namiJunior e-commerce specialist monitoruje i maksymalizuje wyniki sprzedaży internetowej. Znajduje też możliwości biznesowe na nowych rynkach. Ponadto, analizuje dane jakościowe i ilościowe, by poprawić jakość obsługi klienta. Wdraża i weryfikuje działania kampanii sprzedażowych i promocyjnych. Monitoruje również trendy rynkowe i poczynania konkurencji.
Jakie wymagania stawia się kandydatowi na to stanowisko?
- doświadczenie w praktykach i technikach związanych z merchandisingiem internetowym lub sprzedażą online
- praktyczna znajomość technik wymaganych do badań i analiz rynkowych
- dobra znajomość zarządzania sklepem internetowym
- biegła obsługa Microsoft Office
- dobre umiejętności komunikacyjne
- znajomość nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych, analiz finansowych, projektowania stron internetowych i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek
- zainteresowanie e-commerce i e-marketingiem
- umiejętność pracy w zespole
- biegła obsługa platform sprzedażowych, serwisów aukcyjnych i marketplace
W Digitalx dobrze wiemy, że znalezienie dobrego, wykwalifikowanego pracownika jest bardzo czasochłonne. Dlatego wychodzimy pracodawcom na przeciw i pomagamy w rekrutacji pracowników działu e-commerce. Skontaktuj się z nami, a my przedstawimy najlepszych kandydatów.
Promuj swoją firmę u nas!
Publikacja na naszym blogu i promocja w social mediach to doskonała okazja do wypromowania Twojej firmy, przedsięwzięcia lub własnej osoby. Dotrzyj do szerokiego grona specjalistów z branży HR, E-commerce i Marketingu.
Skontaktuj się z nami