Jak znaleźć pracownika na stanowisko Junior E-commerce Specialist?

Junior E-commerce Specialist
Zastanawiasz się, czym konkretnie zajmuje się Junior e-commerce specialist? To on współuczestniczy w opracowaniu i realizacji planów marketingowych online. Współpracuje z zespołem projektującym i tworzącym strony internetowe, copywriterami, dostawcami  i klientami. Najczęściej odpowiada za dział e-commerce w firmie i podlega menadżerowi ds. e-commerce.
Jakie obowiązki ma junior e-commerce specialist?

Junior e-commerce specialist pomaga w przygotowaniu i wdrażaniu testy A/B. Zarządza i aktualizuje treści e-commerce, takie jak opisy produktów, newsletter, poradniki i artykuły. Pomaga również w zarządzaniu sklepem internetowym, by zmaksymalizować wyniki sprzedaży i identyfikować możliwości online. Przygotowuje też strategię, mającą poprawić wartość marki (produkt, UX, opakowanie itp.). Ponadto tworzy reklamy na Facebooku, Instagramie i Google Ads, by przyciągnąć nowych klientów.

Umów się na rozmowę w sprawie wdrożenia automatyzacji

Masz dość powtarzalnych zadań w pracy? Wdrażamy nowoczesne rozwiązania no-code i low-code, które pozwolą Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przyspiesz rozwój swojej firmy!

Skontaktuj się z nami

Współpracuje z innymi działami firmy i zewnętrznymi dostawcami, zapewniając prawidłową realizację strategii biznesowej. Analizuje również wyniki sprzedaży online według produktu/kraju i przygotowuje odpowiednie raporty codzienne/co tydzień/co miesiąc.

Czym jeszcze się zajmuje?

Junior e-commerce specialist monitoruje i maksymalizuje wyniki sprzedaży internetowej. Znajduje też możliwości biznesowe na nowych rynkach. Ponadto, analizuje dane jakościowe i ilościowe, by poprawić jakość obsługi klienta. Wdraża i weryfikuje działania kampanii sprzedażowych i promocyjnych. Monitoruje również trendy rynkowe i poczynania konkurencji.

Jakie wymagania stawia się kandydatowi na to stanowisko?
  • doświadczenie w praktykach i technikach związanych z merchandisingiem internetowym lub sprzedażą online
  • praktyczna znajomość technik wymaganych do badań i analiz rynkowych
  • dobra znajomość zarządzania sklepem internetowym
  • biegła obsługa Microsoft Office
  • dobre umiejętności komunikacyjne
  • znajomość nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych, analiz finansowych, projektowania stron internetowych i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek
  • zainteresowanie e-commerce i e-marketingiem
  • umiejętność pracy w zespole
  • biegła obsługa platform sprzedażowych, serwisów aukcyjnych i marketplace
Przeczytaj:  Głupie pytania rekrutacyjne?

W Digitalx dobrze wiemy, że znalezienie dobrego, wykwalifikowanego pracownika jest bardzo czasochłonne. Dlatego wychodzimy pracodawcom na przeciw i pomagamy w rekrutacji pracowników działu e-commerce. Skontaktuj się z nami, a my przedstawimy najlepszych kandydatów.

 

Automatyzujemy procesy biznesowe

Automatyzujemy procesy biznesowe, eliminując powtarzalne zadania i redukując koszty operacyjne. Wdrażamy inteligentne rozwiązania, które zwiększają efektywność i skalowalność firm.

Skontaktuj się z DASX