Rozmowa kwalifikacyjna to kluczowy moment w procesie poszukiwania pracy. Choć tak rozpowszechniona, wzbudza jednak wiele emocji. Aby wypaść jak najlepiej, warto przemyśleć i przygotować odpowiedzi na pytania, które mogą zostać nam zadane.
Umów się na rozmowę w sprawie wdrożenia automatyzacji
Masz dość powtarzalnych zadań w pracy? Wdrażamy nowoczesne rozwiązania no-code i low-code, które pozwolą Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przyspiesz rozwój swojej firmy!
Skontaktuj się z namiZ tego powodu przygotowaliśmy 20 pytań rekrutacyjnych, które mogą zostać zadane na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko Traffic Manager.
PODSTAWOWE
1. Jak wyobrażasz sobie dzień jako Traffic Manager?
Zmienia się to nieco w zależności od firmy, ale sedno naszej działalności zawsze będzie polegało na zapewnieniu odpowiedniego ruchu na stronie internetowej. Najważniejszą rzeczą jest pokazanie osobom przeprowadzającym rozmowę kwalifikacyjną, że oczekujemy, że będziemy zajęci. 😉
2. Co zrobiłeś/aś w zakresie rozwoju, jeśli chodzi o stanowisko Traffic Manager w ciągu ostatniego roku?
To branża, która ciągle się zmienia, dlatego warto pokazać, że jesteśmy na bieżąco z wszystkim co dzieje się w tym temacie.
To okazja do zaprezentowania szerokiej gamy rzeczy, które zrobiliśmy zarówno osobiście, jak i zawodowo, a które zainteresują potencjalnych pracodawców. Dobrze jest pomyśleć o tym z wyprzedzeniem, żeby mieć pewność, że wszystko co chcemy powiedzieć zostanie zawarte w naszej odpowiedzi.
Jedną z kluczowych rzeczy, której szukają pracodawcy jest kandydat, który jest zmotywowany i zorientowany na cel. Bardzo ważne jest zatem pokazanie, że ciągle chcemy się rozwijać i nie spoczywamy na laurach.
3. Z jakimi ludźmi lubisz pracować?
Z pozoru proste pytanie daje osobie rekrutującej obraz z jakimi ludźmi w zespole chcemy pracować: czy będziemy dogadywać się z obecnymi pracownikami, a także jaki zespół sami byśmy stworzyli.
4. Proszę powiedzieć jak organizujesz i priorytetyzujesz swoją pracę?
Będąc managerem to bardzo ważne, aby nasza praca była zaplanowana, a priorytety wyznaczone. Dzięki temu pokazujemy, że w naszym zespole nie będzie panował chaos – a tego raczej chcemy uniknąć.
5. W jaki sposób najlepiej monitorować innych?
Jako Traffic Managerowie najprawdopodobniej będziemy mieć pod sobą jakiś zespół. Musimy więc wykazać, że oprócz umiejętności monitorowania samego siebie potrafimy być liderem i kontrolować pracę i skuteczność innych.
6. Jak opisałbyś/abyś swój styl pracy?
To jak pracujemy jest bardzo ważne tym bardziej jeśli mamy zająć się już istniejącym zespołem – dobrze jest, aby nasz styl pracy odpowiadał temu co zostało już wypracowane w firmie.
7. Jak monitorujesz liczbę wejść na stronę? Z jakich narzędzi korzystasz?
To pytanie techniczne, które bada naszą wiedzę. Dobrze, jeśli niektóre z narzędzi używanych przez nas są także wykorzystywane przez firmę, do której aplikujemy.
8. W jaki sposób najlepiej śledzić przepływ użytkowników strony?
Kolejne z pytań sprawdzających poziom naszej wiedzy i doświadczenia.
9. Za pomocą jakich narzędzi pilnujesz mierników trafficu?
Jako Traffic Managerowie musimy wiedzieć jaki średni czas użytkownicy spędzają na stronie, jaki mamy bounce rate etc. Z tego powodu narzędzia, których używamy są bardzo ważne. Dobrze jest jeśli pokrywają się z tymi, z których korzysta firma, jednak nie oznacza to, że nie możemy wspomnieć o innych, które znamy, ponieważ dzięki temu możemy wnieść dodatkową wartość do firmy w postaci naszej wiedzy.
10. W jaki sposób segmentujesz użytkowników?
Analiza użytkowników z uwagi na wskaźniki demograficzne, behawioralne, lokalizacyjne i inne to jedno z wielu zadań Traffic Managera, dlatego musimy być przygotowani na takie pytanie.
11. W jaki sposób śledzisz trendy technologiczne i społeczne?
W tej pracy niezbędne jest bieżące śledzenie trendów technologicznych i społecznych, które wpływają na zachowanie użytkowników w Internecie. Dostosowywanie się do tych trendów często decyduje o skuteczności traffic managera.
12. W jaki sposób można zachęcić użytkowników do wykonywania na stronie określonych czynności?
To część pracy Traffic Managera, dlatego nasz sposób działania i pomysły są bardzo istotne.
13. W jaki sposób można kontrolować treści pod względem występowania fraz kluczowych na stronie?
Kontrolowanie treści pod względem występowania fraz kluczowych na stronie to jedno z zadań Traffic Managera.
SPECJALISTYCZNE
14. Skąd wynika różnica ruchu między danymi Google Ads a Google Analytics?
15. Co to jest ROAS? Jak go obliczyć w Google Ads?
16. Których ustawień nie można zmienić po utworzeniu konta AdWords?
17. Czym jest optymalizator konwersji? Wyjaśnij mi sposób jego działania
18. Jak mierzysz sukces w SEO?
19. Podaj 3 przykłady black hat seo
20. Czym jest Google Sandbox?
Automatyzujemy procesy biznesowe
Automatyzujemy procesy biznesowe, eliminując powtarzalne zadania i redukując koszty operacyjne. Wdrażamy inteligentne rozwiązania, które zwiększają efektywność i skalowalność firm.
Skontaktuj się z DASX