20+ pytań rekrutacyjnych na stanowisko – Programmatic Specialist

Rozmowa kwalifikacyjna to kluczowy moment w procesie poszukiwania pracy. Choć tak rozpowszechniona, wzbudza jednak wiele emocji. Aby wypaść jak najlepiej, warto przemyśleć i przygotować odpowiedzi na pytania, które mogą zostać nam zadane.

Z tego powodu przygotowaliśmy 20 pytań rekrutacyjnych, które mogą zostać zadane na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko PROGRAMMATIC SPECIALIST

1. Skąd zainteresowanie programmatic advertising?

2. Proszę w prostych słowach wytłumaczyć mi czym jest Programmatic Advertising?

3. Jaka jest różnica między Programmatic Advertising a Real-Time Bidding?

4. Co łączy reklamę programmatic, DSP, DMP, Ad Exchange i Ad Network?

5. Czy Programmatic Advertising to przyszłość branży? Dlaczego?

6. Jak Header Bidding zmienił reklamę programmatic?

7. Czy Google Ads jest reklamą programatyczną?

8. W jaki sposób mogę wdrożyć Programmatic Advertising dla mojej firmy?

9. Jakie są najlepsze narzędzia do reklamy Programmatic?

10. Jaki minimalny wydatek na reklamę jest zalecany, aby zacząć z Programmatic Advertising?

11. Jaki jest najczęstszy model zakupu w reklamie programmatic, CPM, CPC czy CPA?

12. Czy GDPR wymusi ewolucję Programmatic Advertising w kolejnych latach?

13. Dlaczego Programmatic Advertising jest ważny dla wydawców?

14. Jakie są rodzaje reklamy programmatic?

15. Jaka jest różnica między SSP a DSP?

16. Czym jest platforma zarządzania danymi (DMP)?

17. Jakie są korzyści z Programmatic Advertising?

18. Gdybyśmy zamienili się w tym momencie miejscami – jakie pytanie być mi zadał/a?

Mamy nadzieję, że przygotowane przez nas pytania okazały się pomocne.


Planujesz stworzenie, rozwój działu Digital Marketingu czy całego zespołu E-commerce – zapraszamy do kontaktu z nami – kontakt@digitalx.pl. Pomożemy Ci określić profil osoby, której potrzebujesz, zakres jej obowiązków, umiejscowienie w strukturze, a następnie znajdziemy dla Ciebie odpowiedniego kandydata.