20+ pytań rekrutacyjnych na stanowisko – E-COMMERCE MANAGER

Rozmowa kwalifikacyjna to kluczowy moment w procesie poszukiwania pracy. Choć tak rozpowszechniona, wzbudza jednak wiele emocji. Aby wypaść jak najlepiej, warto przemyśleć i przygotować odpowiedzi na pytania, które mogą zostać nam zadane.

Z tego powodu przygotowaliśmy 20 pytań rekrutacyjnych, które mogą zostać zadane na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko E-COMMERCE MANAGER.

PODSTAWOWE

Rekrutuj efektywniej

Rekrutacja w E-commerce & Sprzedaży i marketingu. Rekrutujemy i doradzamy. Szczegółowy profil Kandydata ze wskazaniem indywidualnie dopasowanych KPI. Pracownicy, którzy dostarczą Twojej firmie wymiernych rezultatów. Weryfikujemy Kandydatów merytorycznie i osobowościowo. Udzielamy gwarancji na Kandydatów.

Umów rozmowę z Digitalx

1. Jak wygląda dobrze skonstruowany lejek sprzedażowy?

E-COMMERCE MANAGER musi dobrze rozpracowywać każdy swój krok. Dobry lejek zapewni nam skuteczniejszą i szybszą pracę. 

2. Które statystyki sprzedaży są twoim zdaniem najważniejsze?

Dobra analiza danych to podstawa w pracy E-COMMERCE MANAGERA. Ponadto musi dobrze selekcjonować informacje i wybierać te, które przyniosą firmie największe korzyści. 

3. Jakbyś zadbał o rozwój nowych pracowników?

Dobry pracownik nie pracuje tylko na swój koszt, ale także na koszt współpracowników. Warto przede wszystkim zachęcić nowych pracowników. Jeśli damy im szansę na rozwój, to oni odpłacą nam to lojalnością i dobrze wykonaną pracą. 

4. Jakie zmiany w swojej branży przewidujesz w najbliższej przyszłości?

Na tym stanowisku trzeba myśleć nie tylko o tym, co dzisiaj, ale też o tym co jutro. Jeśli ktoś dobrze przewiduje przyszłe nowinki technologiczne i tendencje, to znaczy, że umie wyciągać wnioski.

5. Do jakiej grupy docelowej chciałbyś trafić?

To podstawowy element strategii marketingowej, który zadecyduje o tym, w jakim kierunku pójdzie nasz projekt. 

6. Jak ważne jest SEO oraz SEM?

E-COMMERCE MANAGER musi zdawać sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie w internecie znacząco zwiększa szanse, by nasza firma znacząco zaistniała na rynku.  

Zobacz również:  Z czego korzystać, by przyciągnąć uwagę pracowników?

7. Z jakimi zespołami chciałbyś współpracować?

To nam pokażę, czy nasz kandydat jest otwarty na współpracę, a jeśli tak, to z kim chciałby tworzyć nowe projekty? To nam dużo powie o jego preferencjach. 

8. Jak zapatrujesz się na działalność w mediach społecznościowych?

Coraz więcej osób żyje bardziej “online”, niż naprawdę. Trzeba umieć to wykorzystać i z powodzeniem prowadzić swoją działalność na najważniejszych portalach społecznościowych. 

9. Jak definiujesz sukces?

To nam pokaże, jakie ambicje ma nasz kandydat i czy potrafi definiować swoje cele. Jeśli ktoś wyraźnie widzi jaki jest jego cel, to łatwiej mu zaplanować odpowiednie działania. 

SPECJALISTYCZNE

10. Jakie mamy kluczowe metryki, które powinniśmy śledzić w każdym modelu e-commerce?

11. W pracy na jakich platformach e-commerce masz doświadczenie? 

12. Jakie masz doświadczenie z wykorzystywaniem narzędzi marketing automation? 

13. Jak rozwinąłbyś sprzedaż i konwersję na stronie internetowej? 

14. Proszę opowiedzieć o ostatniej strategii sprzedaży, którą zrealizowałeś/aś. 

15. Jakie są elementy udanej/skutecznej kampanii Ads? 

16. Jak wygląda dla Ciebie dobre ROI i dlaczego?

17. Jaki był  Twój największy wpływ na rozwój strony internetowej?

18. W jaki sposób badasz nowy trend i włącza go do swojej strategii?

19. Jakie kroki podjąłbyś/abyś, aby poprawić jakość leadów z kampanii PPC?

20. Jakie masz doświadczenie w używaniu platform social media do promowania produktów lub marek?

Notojob.com 🚀 Oferty pracy w E-commerce

Portal ogłoszeń dedykowany Retail & E-commerce. Praca, którą polubisz!

Zobacz więcej