20+ pytań rekrutacyjnych na stanowisko – DIGITAL MANAGER

Rozmowa kwalifikacyjna to kluczowy moment w procesie poszukiwania pracy. Choć tak rozpowszechniona, wzbudza jednak wiele emocji. Aby wypaść jak najlepiej, warto przemyśleć i przygotować odpowiedzi na pytania, które mogą zostać nam zadane.

Z tego powodu przygotowaliśmy 20 pytań rekrutacyjnych, które mogą się na niej pojawić z dodatkowymi informacjami w jakim celu są nam zadawane. 

Poniżej przedstawiamy 20 pytań, które mogą zostać zadane na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko DIGITAL MANAGER

 

1.Jakie są twoje zainteresowania?

Pasje i upodobania naszego kandydata powiedzą nam w jakich kampaniach marketingowych będzie się czuł najswobodniej i w których potencjalnie będzie mieć największe pole do popisu. 

 

2.Jakie umiejętności składają się na skutecznego DIGITAL MANAGERA?

Dobry pracownik musi wiedzieć jakimi cechami powinien się odznaczać, by jak najlepiej wykonywać swoją pracę. 

 

3.Jakie środowisko pracy preferujesz?

By nasz kandydat pracował wydajnie musi mieć jak najlepsze warunki pracy. Otoczenie w jakim się pracuje jest niezwykle ważne i decyduje o tym czy projekt jest sprawnie realizowany. 

 

4.Podaj kilka przykładów content marketingu

DIGITAL MANAGER musi wiedzieć jak przyciągnąć klienta. Warto wiedzieć jak inne firmy dbały o swój content marketing i co z tego można wykorzystać w swojej działalności.

 

5.Jakie kampanie marketingowe cię inspirują?

Brawurowa kampania musi mieć w sobie nutkę pozytywnego szaleństwa, które wzbudzi u naszych klientów pożądane emocje. Dzięki inspiracjom możemy wznieść się na wyższy poziom tworzenia kampanii marketingowej. 

 

6.Jak dobrze znasz SEO?

DIGITAL MANAGER musi wiedzieć co zrobić, by zarządzana przez niego witryna miała jak najwięcej wyświetleń. Nasza kampania marketingowa nie będzie miała dużego przebicia, jeśli nie będziemy dobrze znać SEO.

 

7.Co oznacza dla ciebie przywództwo?

W tej pracy trzeba zarządzać gronem specjalistów, z których każdy ma inne poglądy i spojrzenie na prowadzony przez nasz projekt. DIGITAL MANAGER musi mieć coś w sobie z polityka, który pociąga swoich wyznawców w drogę sukcesu. 

 

8.Jakie jest twoje doświadczenie w zarządzaniu?

Można być inteligentnym, można być błyskotliwym, można być przebojowym, ale to nie da ci gwarancji sukcesu, jeśli nie będziesz dobrze zarządzać swoją pracą. Doświadczenie na tym polu może okazać się kluczowe w nawiązaniu współpracy. 

 

9.Na jakich portalach społecznościowych czujesz się najbardziej komfortowo?

Marketing internetowy dynamicznie rozwija się na portalach społecznościowych. DIGITAL MANAGER musi nie tylko wiedzieć jak działa Facebook czy Instagram, ale musi czuć, mieć pewną duchową łączność z tymi serwisami. 

 

10.Jakie znaczenie ma lejek sprzedażowy w marketingu cyfrowym?

Zarządzanie dużymi kampaniami to nie jest praca na jeden dzień. Mądrze skonstruowany lejek sprzedażowy zaprocentuje w przyszłości. 

 

11.Czy masz doświadczenie w szkoleniu innych pracowników?

DIGITAL MANAGER musi zadbać zarówno o swoje progres, jak i postępy całego zespołu. Musi mieć w sobie coś z nauczyciela, który indywidualnie podchodzi do każdego ucznia. 

 

12.Jakie strategie stosujesz, aby skutecznie prowadzić zespół?

Czasem, by wyciągnąć z ludzi to co najlepsze, trzeba użyć kilku tricków psychologicznych. Strategia jest ważna nie tylko w tworzeniu kampanii marketingowej, ale również przy zarządzaniu grupą osób, które za nią odpowiadają. 

 

13.Co byś zrobił, aby usprawnić nasze działania marketingowe?

Nikt nie jest idealny i wszystko można ulepszyć. Ważne, aby nasz DIGITAL MANAGER wniósł coś nowego do zespołu.

 

14.Jak wygląda twój zespół marzeń?

Nasz kandydat musi mieć jasno sprecyzowaną wizję, co do tego jak powinien wyglądać jak najlepszy zespół ludzi. Jeden woli, gdy grupa składa się z osób o podobnym temperamencie, drugi więcej pozytywów widzi w różnorodności. Od DIGITAL MANAGERA zależy, którą drogę wybrać.

 

15.Jakiego rodzaju treści wykorzystałbyś w swojej kampanii marketingowej?

DIGITAL MANAGER musi myśleć na wielu płaszczyznach. Wiadomo, że najchętniej w swojej kampanii zająłby się tematem, który go najbardziej interesuje i na którym się zna. Pytanie tylko czy będzie to opłacalne. Trzeba znaleźć złoty środek.

 

16.Co byś zrobił, aby współpracować z wymagającym klientem?

W tej branży trzeba umieć dogadywać się z drugim człowiekiem. Oczywiście nie ze wszystkimi musimy się lubić, ale zawsze musimy dążyć do realizacji swoich celów. 

 

17.Co byś zrobił w przypadku krytyki w mediach społecznościowych?

DIGITAL MANAGER musi szybko i skutecznie reagować na kryzys medialny. Opinia publiczna w jednej chwili może nas znienawidzić. Odbudowa wizerunku to żmudny i czasochłonny proces, który wymaga odpowiednich działań. 

 

18.Jakie są twoje ulubione trendy pojawiające się w marketingu cyfrowym?

Sprawdzamy czy nasz kandydat jest na bieżąco ze światem marketingu, czy nic ważnego mu nie umyka. Ważne, by nie tylko wiedział co jest teraz popularne, ale również umiał to odpowiednio wykorzystać. 

 

19.Jakie hasła będą wkrótce wiodły prym w internecie?

Kolejne pytanie, które sprawdza czy nasz kandydat myśli przyszłościowo i potrafi wyciągać odpowiednie wnioski. Nasz specjalista musi być szybszy od konkurencji i natychmiastowo reagować na wszelkie nowinki. 

 

20.Jak powinny wyglądać e-maile marketingowe?

DIGITAL MANAGER musi wiedzieć jak powinien wyglądać e-mail, by przyciągnął uwagę odbiorcy. Treść musi być komunikatywna i oryginalna. Jeśli zawiedziemy w tym aspekcie, to musimy się liczyć z tym, że stracimy wielu klientów. 


Jeżeli planujesz stworzenie, rozwój działu Digital Marketingu czy całego zespołu E-commerce zapraszamy do kontaktu z nami – kontakt@digitalx.pl. Pomożemy Ci określić profil osoby, której potrzebujesz, zakres jej obowiązków, umiejscowienie w strukturze, a następnie znajdziemy dla Ciebie odpowiedniego kandydata.