Zapraszamy do odsłuchania webinaru, w którym gościnnie wystąpił prezes Digitalx – Adam Chudzik.
Praktyczne wskazówki i złote zasady wdrożeń
Projektowanie i dostarczanie spójnej, kompleksowej obsługi klienta jest ważne dla wszystkich marek. Jednak według badań przeprowadzonych przez firmę Gartner, mniej niż 10% firm ma widok 360 stopni swoich klientów, a tylko około 5% jest w stanie wykorzystać ten widok systematycznie rozwijają swoją działalność.
A wyniki raportu Oracle wskazują, że aż 86% kupujących jest skłonna zapłacić więcej za lepsze doświadczenie.
Czym tak właściwie dla współczesnych klientów jest lepsze doświadczenie i jak marki mogą im je dostarczyć?
Na webinarze dowiesz się o tym:
- Czym różni się Customer Experience od Omnichannel?
- Co kryje się pod pojęciem Nowe 5P?
- Jakie są najważniejsze obszary w tworzeniu i wdrażaniu strategii customer centricity?
- Jakie są złote zasady wdrożeń CX?
- Jakich efektów powinieneś oczekiwać po wdrożeniu CX?
Kliknij, posłuchaj: