Pół żartem, pół serio – wywiad z Maciejem Paszkowiczem

A mnie po prostu programowanie nudziło – widziałem w nim tylko narzędzie, którym można sobie ułatwić życie, rozwiązać niektóre problemy, ale nie była to moja pasja. A marketing jest nią do dziś.” – Maciej Paszkowicz, Growth Manager, Opontia. 

Poniżej przedstawiamy wywiad z jednym z naszych kandydatów – Maćkiem, który opowiada w nim o sobie i swojej pracy, a także współpracy z Digitalx. Dzieli się również wskazówkami jak osiągnąć sukces oraz radzi, jak najlepiej zacząć karierę w digitalu lub e-commerce 🙂 Mega ciekawa osoba i wartościowe odpowiedzi. 

Rekrutuj efektywniej

Rekrutacja w E-commerce & Sprzedaży i marketingu. Rekrutujemy i doradzamy. Szczegółowy profil Kandydata ze wskazaniem indywidualnie dopasowanych KPI. Pracownicy, którzy dostarczą Twojej firmie wymiernych rezultatów. Weryfikujemy Kandydatów merytorycznie i osobowościowo. Udzielamy gwarancji na Kandydatów.

Umów rozmowę z Digitalx

Zapraszamy! 

  • Czym obecnie zajmujesz się w Opontii?

Odpowiadam za wzrost naszych marek. W praktyce są to bardzo różne zadania. Ostatnio przygotowuje sesje photo/video i organizuje Design Sprint dla jednej z naszych świeżych marek.

  •  Za najbardziej ekscytujące w mojej pracy uważam…

Różnorodność wyzwań. Nic nie jest podane na talerzu, trzeba zakasać rękawy i robić. Nikt Ci nie podpowie jak.

  • Przełomowy moment w mojej karierze to…

6 lat temu porzuciłem IT na rzecz analityki i marketingu. Wtedy nikt nie rozumiał tego ruchu – najlepiej płatna i najbardziej przyszłościowa branża, o której nie jeden marzy. A mnie po prostu programowanie nudziło – widziałem w nim tylko narzędzie, którym można sobie ułatwić życie, rozwiązać niektóre problemy, ale nie była to moja pasja. A marketing jest nią do dziś.

  • Najśmieszniejsza/najdziwniejsza sytuacja w mojej karierze…

W czasie pandemii, gdy wszyscy pracowali na Home office, jeden z pracowników wysłał mi przez przypadek na czacie firmowym film pornograficzny. Gdy się zorientował szybko skasował wiadomość, ale niestety byłem jeszcze szybszy i zobaczyłem link 🙂

  • Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Zobacz również:  Czym są kompetencje XXI wieku?

Paleontologiem. Miałem obsesję na punkcie dinozaurów. Przeszło mi, ale do dziś fascynuje mnie natura.

  • Fun fact o mnie…

Gdy na początku swojej kariery marketingowej aplikowałem na stanowisko Specjalisty ds. Analityki Internetowej przyszły szef pytał mnie o znajomość Google Tag Managera. Kłamałem prosto w oczy, że znam, że ogarniam. Tak naprawdę widziałem w życiu raz i to przez ramię u kolegi. Nadrobiłem braki po godzinach, szef się nawet nie zorientował. 

  • Co poradziłbyś osobie dopiero zaczynającej swoją karierę w e-commerce/digital?

Zatrudnij się w startupie albo w firmie z kulturą startupową. Zgłaszaj się na ochotnika. Networkuj 🙂

  • 3 złote zasady, jakimi należy się kierować, aby osiągnąć sukces w XXI w. to:
  1. Zdefiniuj cele – czym dla ciebie będzie sukces?
  2. Zautomatyzuj swój wysiłek. Jeżeli chcesz się nauczyć nowego języka, to zapisz się na kurs. Chcesz poprawić swoją sprawność fizyczną, to zapisz się na zajęcia sportowe. Z natury jesteśmy leniwi, dlatego poleganie tylko i wyłącznie na silnej woli, szczególnie po całym dniu pracy, to raczej przepis za porażkę.
  3. Regularnie weryfikuj jak idzie realizacja i czy dalej cel jest dla ciebie istotny.
  • Najfajniejsze w rekrutacji z Digitalx było…

Czułem, że zespół DigitalX był partnerem w poszukiwaniu następnego kroku w mojej karierze. Nie spotkałem się wcześniej z takim podejściem.

Maciek

 

Notojob.com 🚀 Oferty pracy w E-commerce

Portal ogłoszeń dedykowany Retail & E-commerce. Praca, którą polubisz!

Zobacz więcej