Blog

Czym jest brand awareness
||
Brand awareness (w tłumaczeniu na język polski „świadomość marki) jest techniką marketingową, które polega na...
Czytaj dalej
5 najważniejszych powodów, dla których Twoja firma potrzebuje aplikacji mobilnej
||
Z roku na rok rośnie liczba posiadaczy smartfonów. Jak pokazują statystyki, ponad 90% internautów korzysta...
Czytaj dalej
USP produktu, czyli co wyróżnia ofertę
||
USP (Unique Selling Proposition) to cecha wyróżniająca konkretny produkt na tle konkurencji. Jak wybrać odpowiednią...
Czytaj dalej
Pozycjonowanie aplikacji mobilnej — ASO
||
Z roku na rok rośnie liczba aplikacji mobilnych. Mogą one służyć do różnych celów —...
Czytaj dalej
Omnichannel vs multichannel
||
Omnichannel oraz multichannel to strategie marketingowe, które skupiają się na wykorzystywaniu różnych kanałów w celu...
Czytaj dalej
System ATS — czym jest i jak działa?
||
System ATS (Applicant Tracking System) jest programem usprawniającym pracę specjalistów do spraw rekrutacji, pozwalając na...
Czytaj dalej
Model AIDA w copywritingu
||
AIDA to termin z zakresu marketingu, który odnosi się do procesu sprzedażowego, a konkretnie —...
Czytaj dalej
ROPO, czyli…?
||
Powszechna dostępność Internetu zrewolucjonizowała sposób robienia zakupów — zarówno tych stacjonarnych, jak i w sieci....
Czytaj dalej
semKRK#19 BIG
||
Czym jest semKRK? semKRK to Krakowski wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce dotyczącej marketingu w wyszukiwarkach...
Czytaj dalej
15 kluczowych SEO tipów dla małego biznesu
||
Odwiedziny z organicznych wyników wyszukiwania Google są dla wielu firm kluczowym źródłem ruchu na stronie...
Czytaj dalej