Blog

Brand Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Brand Manager wykorzystuje badania klientów i trendów do tworzenia strategii, które zmienią postrzeganie marki przez...
Czytaj dalej
Performance Marketing Specialist – Kto to. Zakres obowiązków
||
Performance Marketing Specialist pomaga przy tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych kampanii i strategii płatnej reklamy, by...
Czytaj dalej
Social Media Specialist – Kto to. Zakres obowiązków dla Social Media Managera
||
Social media - nazywane co raz częściej w skrócie - SoMe – to pojęcie odnoszące...
Czytaj dalej
Web Analyst – Kto to. Zakres obowiązków
||
  Web Analyst jest odpowiedzialny za analizę, utrzymanie i koszty związane z tworzeniem i utrzymaniem...
Czytaj dalej
UX Researcher kto to
UX Researcher – Kto to. Zakres obowiązków
||
UX Researcher analizuje rzeczywiste zachowania klientów i formułuje wnioski oparte na danych. Nie zgaduje, jak...
Czytaj dalej
SEM Specialist – Kto to. Zakres obowiązków Specjalisty SEM
||
Bardzo dobrze poprowadzona kampania płatnej reklamy w wyszukiwarkach szybko przyniesie firmie zyski. jednak, aby było...
Czytaj dalej
UX Specialist – Kto to. Zakres obowiązków
||
Dobry projektant UX to połowa sukcesu każdej firmy działającej w Internecie.  Osoba ta udoskonali użyteczność...
Czytaj dalej
Digital Sales Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Digital Sales Manager to osoba odpowiedzialna za cyfrowe zarządzanie sprzedażą. Obecnie jest to kluczowy element...
Czytaj dalej
Web Traffic Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Traffic internetowy dostarczany jest zazwyczaj za pomocą odpowiednio przygotowanych kampanii promocyjnych, a traffic manager odpowiada...
Czytaj dalej
Afiliate Manager – Kto to. Zakres obowiązków
||
Zastanawiasz się, czym powinien zajmować się  menadżer ds. Afiliacji? Z pewnością znasz już ten termin,...
Czytaj dalej