Blog

Wszystko, co musisz wiedzieć o: Allegro Analytics
||,
Allegro Analytics jest narzędziem serwisu aukcyjnego Allegro, który ma za zadanie umożliwić użytkownikom weryfikację sprzedaży....
Czytaj dalej
Viral marketing — czym jest i czy warto go stosować?
||
Marketing wirusowy (z ang. viral marketing) może wynieść zasięgi Twojej marki na wyżyny, a przy...
Czytaj dalej
Urlop wypoczynkowy, urlop na żądanie, macierzyński – Rodzaje urlopów – Jak liczyć?
||
Urlop jest przywilejem, który przysługuje osobom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę. Polskie prawo uwzględnia...
Czytaj dalej
Google Tag Manager – czym jest i jak z niego korzystać?
||,
Google Tag Manager to narzędzie, z którego bardzo często korzystają marketerzy oraz analitycy internetowi. Znakomicie...
Czytaj dalej
Q-commerce – co to jest i dlaczego zyskuje na popularności?
||
Szybka i bezpłatna dostawa są tym, na czym szczególnie zależy kupującym online. Z tego względu...
Czytaj dalej
Czym jest Programmatic Advertising?
||
Firmy wybierają różne sposoby na marketing w sieci i z roku na rok wydają na...
Czytaj dalej
Jak mierzyć znajomość marki?
||
Zaletą korzystania z działań marketingowych online jest możliwość łatwego weryfikowania rezultatów, jakie one przynoszą. Jesteśmy...
Czytaj dalej
Czym jest Core Web Vitals i na co wpływa?
||
Core Web Vitals to metryki uznawane przez algorytmy Google za kluczowe, jeżeli chodzi o doświadczenia...
Czytaj dalej
Czym jest brand awareness
||
Brand awareness (w tłumaczeniu na język polski „świadomość marki) jest techniką marketingową, które polega na...
Czytaj dalej
5 najważniejszych powodów, dla których Twoja firma potrzebuje aplikacji mobilnej
||
Z roku na rok rośnie liczba posiadaczy smartfonów. Jak pokazują statystyki, ponad 90% internautów korzysta...
Czytaj dalej
Call Now Button