Blog

SEM Specialist – czym się zajmuje?
||,
Bardzo dobrze poprowadzona kampania płatnej reklamy w wyszukiwarkach szybko przyniesie firmie zyski. jednak, aby było...
Czytaj dalej
UX Specialist – kim jest i czym się zajmuje?
||
Dobry projektant UX to połowa sukcesu każdej firmy działającej w Internecie.  Osoba ta udoskonali użyteczność...
Czytaj dalej
Digital Sales Manager – czym się zajmuje?
||
Digital Sales Manager to osoba odpowiedzialna za cyfrowe zarządzanie sprzedażą. Obecnie jest to kluczowy element...
Czytaj dalej
Traffic Manager – dlaczego jest potrzebny w każdej firmie?
||
Prawidłowe funkcjonowanie agencji marketingowej jest uzależnione od współpracy kilku działów. Tylko siła synergii pozwoli spełnić...
Czytaj dalej
Afiliate Manager – czym wyróżnia się to stanowisko pracy?
||
Zastanawiasz się, czym powinien zajmować się  menadżer ds. Afiliacji? Z pewnością znasz już ten termin,...
Czytaj dalej
Digital Marketing Manager – wszystko, co musisz o nim wiedzieć
||
Sprawdź, czym zajmuje się Digital Marketing Manager. Tutaj przedstawiamy, jaką wiedzę  i umiejętności powinna posiadać...
Czytaj dalej
10 powodów, dla których warto inwestować w Content Marketing
||
Content marketing koncentruje się na tworzeniu, publikacji i dystrybucji wartościowych, ciekawych, spójnych treści wśród grupy...
Czytaj dalej
Szybka i skuteczna rekrutacja pracowników E-commerce – czy to możliwe?
||
Sprawni i kompetentni pracownicy e-commerce są istotnym zasobem dla firmy. Często stanowią pierwszy punkt kontaktowy...
Czytaj dalej
5 cech świetnego marketingowca – sprawdź je
||
Jeśli chcesz zająć się marketingiem lub jesteś już specjalistą od marketingu, wiesz ile pracy trzeba...
Czytaj dalej
zewnętrzna rekrutacja
Zewnętrzna rekrutacja pracowników – dlaczego warto z niej skorzystać?
||
Zewnętrzna rekrutacja ma na celu znalezienie odpowiednich kandydatów spoza firmy. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z różnych...
Czytaj dalej