Blog

Jak szybciej tworzyć, publikować i dystrybuować ogłoszenia rekrutacyjne bez błędów?
||
Proces rekrutacji w wielu firmach zaczyna się od… kopiuj-wklej. Dział HR tworzy ogłoszenie w Wordzie...
Czytaj dalej
Systematyczne mierzenie zaangażowania pracowników i reagować w czasie rzeczywistym – automatyzacja badań eNPS
||
Zaangażowanie pracowników to jeden z kluczowych wskaźników, który wpływa na efektywność, retencję i kulturę organizacyjną....
Czytaj dalej
Jak zautomatyzować oceny okresowe, KPI i feedback?
||
Ocena wyników pracy, ustalanie celów i zbieranie feedbacku to kluczowe elementy zarządzania zespołem. Jednak w...
Czytaj dalej
Koniec z ręcznym przygotowywaniem umów – automatyzacja dokumentów kadrowych w praktyce
||
W wielu firmach proces przygotowywania umów pracowniczych nadal opiera się na ręcznym wypełnianiu dokumentów, kopiowaniu...
Czytaj dalej
Automatyzacja przypomnień o płatnościach – jak skutecznie śledzić należności i zadbać o terminowe wpłaty?
||
Terminowe płatności to podstawa zdrowej płynności finansowej firmy. Jednak w wielu organizacjach proces monitorowania należności...
Czytaj dalej
Automatyzacja weryfikacji czasu pracy – jak uporządkować raportowanie godzin i odciążyć dział HR?
||
W wielu firmach ewidencjonowanie i weryfikowanie czasu pracy nadal opiera się na ręcznych metodach –...
Czytaj dalej
Automatyzacja delegacji i wydatków służbowych – jak usprawnić zarządzanie, rozliczenia i obieg dokumentów?
||
W wielu firmach proces zarządzania delegacjami i rozliczania wydatków służbowych nadal odbywa się ręcznie. Pracownicy...
Czytaj dalej
Zarządzanie reputacją marki online – jak zyskać kontrolę nad opiniami w internecie?
||
W dobie cyfrowej, wizerunek marki kształtuje się w dużej mierze w sieci - i to...
Czytaj dalej
Segmentacja kontaktów w CRM – jak uporządkować dane i poprawić skuteczność działań?
||
Skuteczna segmentacja kontaktów to jeden z fundamentów dobrze działającego marketingu i sprzedaży. Niestety, w wielu...
Czytaj dalej
Jak zautomatyzować raportowanie marketingowe i odzyskać czas stracony na Excela?
||
Raportowanie wyników działań marketingowych to obowiązek każdej firmy, która chce działać świadomie i optymalizować swoje...
Czytaj dalej