Blog

Czy AI zastąpi menedżerów? Rola człowieka w cyfrowym świecie
||
Czy sztuczna inteligencja może przejąć zarządzanie firmami? Choć algorytmy już teraz pomagają w analizie danych...
Czytaj dalej
Wdrożenie Zoho CRM: Jak zoptymalizować zarządzanie relacjami z klientami?
||
Dlaczego warto wdrożyć Zoho CRM w firmie? Efektywne zarządzanie relacjami z klientami to klucz do...
Czytaj dalej
Wdrożenie Airtable jako CRM: Automatyzacja zarządzania rezerwacjami, ofertami i zasobami
||
Jak Airtable może wspierać Twoją firmę? Zarądzanie rosnącą liczbą klientów, rezerwacji i ofert może być...
Czytaj dalej
Automatyzacja przygotowywania ekspertyz z użyciem szablonów i OCR: Jak przyspieszyć tworzenie raportów na podstawie dokumentów źródłowych?
||
W wielu firmach, które przygotowują ekspertyzy (np. techniczne, prawne, projektowe), proces tworzenia raportów opiera się...
Czytaj dalej
Automatyzacja rozliczeń i kosztów pracy w Airtable: Jak zbudować moduł, który sam uzupełnia dane?
||
Firmy działające w modelu projektowym, zwłaszcza w branżach usługowych czy wykonawczych, coraz częściej szukają sposobów...
Czytaj dalej
Kogo szukają firmy e-commerce w 2025 roku? Analiza trendów rekrutacyjnych
||
Branża e-commerce nieustannie się rozwija, a wraz z nią zmieniają się wymagania wobec specjalistów. W...
Czytaj dalej
Automatyzacja księgowości w Insert Nexo (Rewizor i Rachmistrz) – jak oszczędzić czas i pieniądze?
||
Księgowość w erze cyfryzacji wymaga nowoczesnych rozwiązań, które pozwalają na optymalizację pracy, redukcję kosztów i...
Czytaj dalej
Automatyzacja procesu przetwarzania faktur kosztowych
||
Współczesne firmy coraz częściej sięgają po automatyzację procesów księgowych, aby zminimalizować manualne zadania, przyspieszyć przetwarzanie...
Czytaj dalej
Automatyzacja zamówień: Jak połączyć SMS, e-mail i komunikatory w jeden system?
||
Wiele firm otrzymuje zamówienia od klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, takich jak SMS, WhatsApp,...
Czytaj dalej
Struktury organizacyjne firm – poziomy i znaczenie stanowisk (VP, C-Level, Director i inne…)
||,
Struktura organizacyjna firmy ma kluczowe znaczenie dla jej sprawnego funkcjonowania, przepływu informacji oraz podejmowania decyzji....
Czytaj dalej