“A mnie po prostu programowanie nudziło – widziałem w nim tylko narzędzie, którym można sobie ułatwić życie, rozwiązać niektóre problemy, ale nie była to moja pasja. A marketing jest nią do dziś.” – Maciej Paszkowicz, Growth Manager, Opontia.
Umów się na rozmowę w sprawie wdrożenia automatyzacji
Masz dość powtarzalnych zadań w pracy? Wdrażamy nowoczesne rozwiązania no-code i low-code, które pozwolą Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przyspiesz rozwój swojej firmy!
Skontaktuj się z namiPoniżej przedstawiamy wywiad z jednym z naszych kandydatów – Maćkiem, który opowiada w nim o sobie i swojej pracy, a także współpracy z Digitalx. Dzieli się również wskazówkami jak osiągnąć sukces oraz radzi, jak najlepiej zacząć karierę w digitalu lub e-commerce 🙂 Mega ciekawa osoba i wartościowe odpowiedzi.
Zapraszamy!
- Czym obecnie zajmujesz się w Opontii?
Odpowiadam za wzrost naszych marek. W praktyce są to bardzo różne zadania. Ostatnio przygotowuje sesje photo/video i organizuje Design Sprint dla jednej z naszych świeżych marek.
- Za najbardziej ekscytujące w mojej pracy uważam…
Różnorodność wyzwań. Nic nie jest podane na talerzu, trzeba zakasać rękawy i robić. Nikt Ci nie podpowie jak.
- Przełomowy moment w mojej karierze to…
6 lat temu porzuciłem IT na rzecz analityki i marketingu. Wtedy nikt nie rozumiał tego ruchu – najlepiej płatna i najbardziej przyszłościowa branża, o której nie jeden marzy. A mnie po prostu programowanie nudziło – widziałem w nim tylko narzędzie, którym można sobie ułatwić życie, rozwiązać niektóre problemy, ale nie była to moja pasja. A marketing jest nią do dziś.
- Najśmieszniejsza/najdziwniejsza sytuacja w mojej karierze…
W czasie pandemii, gdy wszyscy pracowali na Home office, jeden z pracowników wysłał mi przez przypadek na czacie firmowym film pornograficzny. Gdy się zorientował szybko skasował wiadomość, ale niestety byłem jeszcze szybszy i zobaczyłem link 🙂
- Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Paleontologiem. Miałem obsesję na punkcie dinozaurów. Przeszło mi, ale do dziś fascynuje mnie natura.
- Fun fact o mnie…
Gdy na początku swojej kariery marketingowej aplikowałem na stanowisko Specjalisty ds. Analityki Internetowej przyszły szef pytał mnie o znajomość Google Tag Managera. Kłamałem prosto w oczy, że znam, że ogarniam. Tak naprawdę widziałem w życiu raz i to przez ramię u kolegi. Nadrobiłem braki po godzinach, szef się nawet nie zorientował.
- Co poradziłbyś osobie dopiero zaczynającej swoją karierę w e-commerce/digital?
Zatrudnij się w startupie albo w firmie z kulturą startupową. Zgłaszaj się na ochotnika. Networkuj 🙂
- 3 złote zasady, jakimi należy się kierować, aby osiągnąć sukces w XXI w. to:
- Zdefiniuj cele – czym dla ciebie będzie sukces?
- Zautomatyzuj swój wysiłek. Jeżeli chcesz się nauczyć nowego języka, to zapisz się na kurs. Chcesz poprawić swoją sprawność fizyczną, to zapisz się na zajęcia sportowe. Z natury jesteśmy leniwi, dlatego poleganie tylko i wyłącznie na silnej woli, szczególnie po całym dniu pracy, to raczej przepis za porażkę.
- Regularnie weryfikuj jak idzie realizacja i czy dalej cel jest dla ciebie istotny.
- Najfajniejsze w rekrutacji z Digitalx było…
Czułem, że zespół DigitalX był partnerem w poszukiwaniu następnego kroku w mojej karierze. Nie spotkałem się wcześniej z takim podejściem.
Maciek
Automatyzujemy procesy biznesowe
Automatyzujemy procesy biznesowe, eliminując powtarzalne zadania i redukując koszty operacyjne. Wdrażamy inteligentne rozwiązania, które zwiększają efektywność i skalowalność firm.
Skontaktuj się z DASX