Jeśli chcesz zająć się marketingiem lub jesteś już specjalistą od marketingu, wiesz ile pracy trzeba włożyć, by odnieść sukces w tej branży. Ze stale zmieniającymi się trendami i najlepszymi praktykami, czasem trudno jest nadążyć. Zobacz, jakie cechy powinien posiadać specjalista ds. marketingu.
Umów się na rozmowę o rekrutacji
Szukasz specjalisty z obszaru e-commerce, digital marketingu lub AI? Rekrutujemy skutecznie - łącząc wiedzę branżową z doświadczeniem praktyków. Pierwszych kandydatów przedstawiamy w ciągu 7 dni.
Skontaktuj się z namiSilna orientacja biznesowa
Marketing polega na tworzeniu wartości na rynku zarówno dla organizacji, jak i dla grupy docelowej. Opiera się na następujących elementach: produkt, cena, promocja, dystrybucja i ludzie (strategia 5 P w porównaniu ze standardową 4 P). Marketingowiec nie może tego skutecznie wdrożyć bez głębokiego zrozumienia modeli biznesowych i najlepszych praktyk.
Ciekawość świata
Marketingowcy odnoszący sukcesy w pracy e-commerce są z natury ciekawi świata. Chętnie próbują nowych rzeczy. Lubią je testować i sprawdzać, jak to działa. Nie boją się porażek. Wyciągają z nich wnioski, by poprawić swoje działania.
Zdolności analityczne
Istnieje ogromna ilość danych, które muszą być przetwarzane w ramach każdej kampanii marketingowej lub projektu. Obejmują raporty badawcze, statystyki, współczynniki klikalności. Należy je wszystkie wnikliwie przeanalizować. Zdolności analityczne ułatwią przetwarzanie i interpretacji tych informacji. Dlatego szukaj ich u kandydatów podczas rekrutacji e-commerce Najlepsi marketingowcy mogą je później wykorzystać w kampaniach i projektach.
Pomysłowość
Prawdziwie skuteczni marketerzy są w stanie odpowiedzieć na wyzwania i trudności, które pojawiają się podczas rozwiązywania problemów w nowy, innowacyjny sposób. Jeśli potrafią kreatywnie, oryginalnie pokonać przeszkody, na pewno wyróżnią się z tłumu.
Wyzwania są nieuniknione. Istnieje pewne ryzyko, że blog zostanie zaatakowany przez spamujących komentujących, sklep online stanie się celem podejrzanych recenzentów. Będąc zaradnym, pomysłowym i sprytnym, można rozwiązać te problemy. Dlatego zwróć na to uwagę w czasie rekrutacji marketing.
Komunikacja
Dobrzy marketingowcy mają doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej. Potrafią przekazać odbiorcom ciekawe, wartościowe informacje. Oprócz tego potrafią nawiązać relacje ze swoim zespołem, blogerami i klientami. Mogą jasno sformułować problem. Wiedzą, jak poinformować o swoich pomysłach i je uzasadnić. Potrafią zmotywować zespół do pracy.
Przeglądając tę listę, możesz zauważyć, że dobry marketingowiec powinien mieć cechy lidera. Pomaga kierować innymi zadaniami firmy, by osiągnęła sukces.
Rekrutujemy ludzi do e-commerce, marketingu i AI
Od lat wspieramy firmy w pozyskiwaniu talentów, które realnie wpływają na wyniki sprzedaży i rozwój biznesu. Nasz zespół rekruterów-praktyków rozumie branżę, kulturę i potrzeby Twojej firmy.
Zapraszamy do kontaktu














