Wizytówki NAP – co to jest?

NAP jest skrótem od Name Address Phone. Wizytówki NAP pomagają udostępniać informacje o firmie i są bardzo przydatne do pozycjonowania lokalnego oraz pozyskiwania klienta. Ważne jest to, aby wszystkie informacje zawarte w takiej wizytówce były aktualne oraz zgodne ze stroną internetową firmy. Algorytm Google szczególnie dobrze działa w przypadku unikalnych treści, a pomóc może w tym usługa agencji marketingowej. 

Gdzie można ją umieścić?

Wizytówkę NAP można umieszczać na stronach internetowych, szczególnie na:

  • Panoramafirm.pl
  • Targeo.pl
  • Zumi.pl
  • Odi.pl
  • Baza-firm.com.pl
  • Yelowwpages.pl

Rekrutuj efektywniej

Rekrutacja w E-commerce & Sprzedaży i marketingu. Rekrutujemy i doradzamy. Szczegółowy profil Kandydata ze wskazaniem indywidualnie dopasowanych KPI. Pracownicy, którzy dostarczą Twojej firmie wymiernych rezultatów. Weryfikujemy Kandydatów merytorycznie i osobowościowo. Udzielamy gwarancji na Kandydatów.

Umów rozmowę z Digitalx

I oczywiście w Mapach Google. 

Jest to tylko kilka stron, na których wizytówki można zamieszczać.

Co zawiera taka wizytówka?

Poza tytułowymi informacjami może zawierać informacje dotyczące:

  • Adresu e-mail
  • Branży
  • Produktów 
  • Usług
  • Lokalizacji 
  • NIP
  • Adres strony internetowej
  • Godziny otwarcia

Wpływ na pozycjonowanie lokalne

Wpływ na pozycjonowanie lokalne to jedna z zalet dobrze skonstruowanej wizytówki NAP. Dodatkowo, to idealny sposób na zdobycie lokalnych klientów i rozpoznawalności. Ma to świetny wpływ na linkbuilding z zakresu SEO. Strona zacznie się wysoko pojawiać w organicznych wyszukiwaniach, a to niesie korzyści dla każdego biznesu. 

Notojob.com 🚀 Oferty pracy w E-commerce

Portal ogłoszeń dedykowany Retail & E-commerce. Praca, którą polubisz!

Zobacz więcej