NAP jest skrótem od Name Address Phone. Wizytówki NAP pomagają udostępniać informacje o firmie i są bardzo przydatne do pozycjonowania lokalnego oraz pozyskiwania klienta. Ważne jest to, aby wszystkie informacje zawarte w takiej wizytówce były aktualne oraz zgodne ze stroną internetową firmy. Algorytm Google szczególnie dobrze działa w przypadku unikalnych treści, a pomóc może w tym usługa agencji marketingowej.
Gdzie można ją umieścić?
Wizytówkę NAP można umieszczać na stronach internetowych, szczególnie na:
- Panoramafirm.pl
- Targeo.pl
- Zumi.pl
- Odi.pl
- Baza-firm.com.pl
- Yelowwpages.pl
Opublikuj swój artykuł!
Masz wiedzę w obszarze HR, E-commerce, marketingu i sprzedaży? Podziel się nią na naszym blogu! Twoje treści mogą zainspirować tysiące czytelników.
Skontaktuj się z namiI oczywiście w Mapach Google.
Jest to tylko kilka stron, na których wizytówki można zamieszczać.
Co zawiera taka wizytówka?
Poza tytułowymi informacjami może zawierać informacje dotyczące:
- Adresu e-mail
- Branży
- Produktów
- Usług
- Lokalizacji
- NIP
- Adres strony internetowej
- Godziny otwarcia
Wpływ na pozycjonowanie lokalne
Wpływ na pozycjonowanie lokalne to jedna z zalet dobrze skonstruowanej wizytówki NAP. Dodatkowo, to idealny sposób na zdobycie lokalnych klientów i rozpoznawalności. Ma to świetny wpływ na linkbuilding z zakresu SEO. Strona zacznie się wysoko pojawiać w organicznych wyszukiwaniach, a to niesie korzyści dla każdego biznesu.
Promuj swoją firmę u nas!
Publikacja na naszym blogu i promocja w social mediach to doskonała okazja do wypromowania Twojej firmy, przedsięwzięcia lub własnej osoby. Dotrzyj do szerokiego grona specjalistów z branży HR, E-commerce i Marketingu.
Skontaktuj się z nami