NAP jest skrótem od Name Address Phone. Wizytówki NAP pomagają udostępniać informacje o firmie i są bardzo przydatne do pozycjonowania lokalnego oraz pozyskiwania klienta. Ważne jest to, aby wszystkie informacje zawarte w takiej wizytówce były aktualne oraz zgodne ze stroną internetową firmy. Algorytm Google szczególnie dobrze działa w przypadku unikalnych treści, a pomóc może w tym usługa agencji marketingowej.
Gdzie można ją umieścić?
Wizytówkę NAP można umieszczać na stronach internetowych, szczególnie na:
- Panoramafirm.pl
- Targeo.pl
- Zumi.pl
- Odi.pl
- Baza-firm.com.pl
- Yelowwpages.pl
I oczywiście w Mapach Google.
Jest to tylko kilka stron, na których wizytówki można zamieszczać.
Co zawiera taka wizytówka?
Poza tytułowymi informacjami może zawierać informacje dotyczące:
- Adresu e-mail
- Branży
- Produktów
- Usług
- Lokalizacji
- NIP
- Adres strony internetowej
- Godziny otwarcia
Wpływ na pozycjonowanie lokalne
Wpływ na pozycjonowanie lokalne to jedna z zalet dobrze skonstruowanej wizytówki NAP. Dodatkowo, to idealny sposób na zdobycie lokalnych klientów i rozpoznawalności. Ma to świetny wpływ na linkbuilding z zakresu SEO. Strona zacznie się wysoko pojawiać w organicznych wyszukiwaniach, a to niesie korzyści dla każdego biznesu.
Jeżeli planujesz stworzenie, rozwój działu Digital Marketingu lub całego zespołu E-commerce to zapraszamy do kontaktu – [email protected]. Pomożemy Ci określić profil pracownika, którego potrzebujesz, zakres jego obowiązków, umiejscowienie w strukturze, a następnie znajdziemy dla Ciebie odpowiedniego kandydata.