Kilkanaście lat temu wzmocnienie wizerunku marki wymagało dużych nakładów finansowych. Gazeta, telewizja, billboardy czy radio były jedynymi dostępnymi kanałami reklamy.
Umów się na rozmowę w sprawie wdrożenia automatyzacji
Masz dość powtarzalnych zadań w pracy? Wdrażamy nowoczesne rozwiązania no-code i low-code, które pozwolą Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przyspiesz rozwój swojej firmy!
Skontaktuj się z namiWszystko uległo zmianie dzięki cyfrowemu PR-owi. Co się kryje za tym hasłem?
Cyfrowy PR oznacza zwiększenie obecności na innych stronach, ale także w mediach społecznościowych, filmach czy nawet podcastach – taką drogą nie tylko jest łatwiej, ale przekaz dotrze do większej liczby osób.
Czy warto używać cyfrowego PR’u? Na pewno ma wiele zalet, a oto 9 z nich!
Cyfrowe treści są dostępne w każdym momencie
Treści są dostępne online i gotowe do użycia w każdym momencie.
Gwarantuje nowe sposoby promowania firmy
Przykładem tego jest ostatnio bardzo modny PR za pomocą influencerów. Jeśli jego wizerunek zgadza się z produktem może go wypromować wśród swojej zaufanej społeczności.
Może zwiększyć SEO
Linki zwrotne pokazują wyszukiwarce Google, że witryna jest godna zaufania. Prowadzi to zwiększenia obecności w wyszukiwarkach, czyli zwiększa się ruch organiczny na stronie.
Może stać się globalny
Z odpowiednią kampanią PR marka może wejść na rynek krajowy, a nawet światowy. Nie ma ograniczenia wyłącznie do gazet lokalnych, tutaj dostęp do reklamy i informacji ma praktycznie każdy.
Inspiruje do zaangażowania
Z pomocą wyłącznie jednego kliknięcia ludzie mogą się dzielić tym co ich interesuje i udostępniać to dalej. Również wyrażanie opinii poprzez reakcję pod postem, czy komentarz są łatwiejsze niż kiedykolwiek. Chociaż nie każda reakcja musi być pozytywna, to może wzbudzać dzięki temu większe zainteresowanie.
Ułatwia proaktywność
Kiedy pojawi się pomysł, można go wprowadzić jeszcze tego samego dnia. Idealnie do tego sprawdzi się też real-time marketing. Kiedyś zaplanowanie artykułu w gazecie wymagało dużego wyprzedzenia, dzisiaj wystarczy pomyśleć i kliknąć
Możliwość opowiedzenia swojej wersji wydarzeń
W przypadku negatywnego rozgłosu – masz szansę na przedstawienie swojej wersji wydarzeń, co pomoże przy rozwianiu wątpliwości i rozwiązaniu problemów.
Łatwość zmierzenia
Cyfrowy PR daje łatwo się zmierzyć za pomocą odpowiednich narzędzi, jakie daje efekty i jakie jest zainteresowanie klientów.
Uzupełnia całą strategię marketingu cyfrowego
Bardzo ładnie łączy się z pozostałymi działaniami marketingu. Tak jak było wspomniane wyżej, świetnie wspomaga SEO, a działania influencerskie ładnie wyglądają w social mediach.
Automatyzujemy procesy biznesowe
Automatyzujemy procesy biznesowe, eliminując powtarzalne zadania i redukując koszty operacyjne. Wdrażamy inteligentne rozwiązania, które zwiększają efektywność i skalowalność firm.
Skontaktuj się z DASX