NAP jest skrótem od Name Address Phone. Wizytówki NAP pomagają udostępniać informacje o firmie i są bardzo przydatne do pozycjonowania lokalnego oraz pozyskiwania klienta. Ważne jest to, aby wszystkie informacje zawarte w takiej wizytówce były aktualne oraz zgodne ze stroną internetową firmy. Algorytm Google szczególnie dobrze działa w przypadku unikalnych treści, a pomóc może w tym usługa agencji marketingowej.
Umów się na rozmowę o rekrutacji
Szukasz specjalisty z obszaru e-commerce, digital marketingu lub AI? Rekrutujemy skutecznie - łącząc wiedzę branżową z doświadczeniem praktyków. Pierwszych kandydatów przedstawiamy w ciągu 7 dni.
Skontaktuj się z namiGdzie można ją umieścić?
Wizytówkę NAP można umieszczać na stronach internetowych, szczególnie na:
- Panoramafirm.pl
- Targeo.pl
- Zumi.pl
- Odi.pl
- Baza-firm.com.pl
- Yelowwpages.pl
I oczywiście w Mapach Google.
Jest to tylko kilka stron, na których wizytówki można zamieszczać.
Co zawiera taka wizytówka?
Poza tytułowymi informacjami może zawierać informacje dotyczące:
- Adresu e-mail
- Branży
- Produktów
- Usług
- Lokalizacji
- NIP
- Adres strony internetowej
- Godziny otwarcia
Wpływ na pozycjonowanie lokalne
Wpływ na pozycjonowanie lokalne to jedna z zalet dobrze skonstruowanej wizytówki NAP. Dodatkowo, to idealny sposób na zdobycie lokalnych klientów i rozpoznawalności. Ma to świetny wpływ na linkbuilding z zakresu SEO. Strona zacznie się wysoko pojawiać w organicznych wyszukiwaniach, a to niesie korzyści dla każdego biznesu.
Rekrutujemy ludzi do e-commerce, marketingu i AI
Od lat wspieramy firmy w pozyskiwaniu talentów, które realnie wpływają na wyniki sprzedaży i rozwój biznesu. Nasz zespół rekruterów-praktyków rozumie branżę, kulturę i potrzeby Twojej firmy.
Zapraszamy do kontaktu














