Szwedzka platforma streamingowa Spotify ogłosiła, że przyjmuje model „Praca z dowolnego miejsca”, który pozwoli pracownikom zdecydować, czy chcą pracować w biurze w pełnym wymiarze godzin, przebywać w domu w pełnym wymiarze godzin, czy też mieszać te dwa sposoby, czyli praca w trybie hybrydowym.
Umów się na rozmowę o rekrutacji
Szukasz specjalisty z obszaru e-commerce, digital marketingu lub AI? Rekrutujemy skutecznie - łącząc wiedzę branżową z doświadczeniem praktyków. Pierwszych kandydatów przedstawiamy w ciągu 7 dni.
Skontaktuj się z namiSpotify nazywa tę inicjatywę „Praca z dowolnego miejsca” i opisuje ją jako „nowy sposób współpracy, który pozwala Spotifierom pracować z dowolnego miejsca, w którym najlepiej myślą i tworzą”.
„Dzięki temu podejściu dajemy wszystkim pracownikom możliwość wyboru trybu pracy – niezależnie od tego, czy wolą pracować głównie z domu, czy w biurze – a także ich lokalizacji geograficznej”, firma powiedział w oświadczeniu.
Spotify będzie nadal płacić według stawek San-Francisco lub Nowego Jorku, w zależności od rodzaju pracy. W wielu biurach firma przeprojektuje przestrzeń tak, aby dostosować się do preferencji pracowników dotyczących cichych przestrzeni, wspólnych przestrzeni biurowych i stref wypoczynkowych.
Spotify ma siedzibę główną w Sztokholmie i szereg biur regionalnych, w tym Nowy Jorku, Londynie i Tokio. Spotify działa w 79 krajach na całym świecie.
Szereg dużych firm, takich jak Facebook i Google, również przeszło na filozofię pracy zdalnej, odkąd pandemia koronawirusa zmieniła tradycyjną kulturę pracy.
Rekrutujemy ludzi do e-commerce, marketingu i AI
Od lat wspieramy firmy w pozyskiwaniu talentów, które realnie wpływają na wyniki sprzedaży i rozwój biznesu. Nasz zespół rekruterów-praktyków rozumie branżę, kulturę i potrzeby Twojej firmy.
Zapraszamy do kontaktu














